Toyota a crescut cu 70% in Romania

Postat la 10 ianuarie 2008 1 afişăre

Divizia din Romania a celui mai mare producator auto din lume, Toyota, a vandut in 2007 aproape 10.500 de autovehicule Toyota si Lexus, cu 70% mai mult decat in anul anterior, informeaza un comunicat transmis de companie.

Din totalul masinilor vandute in 2007, 10.301 au fost modele Toyota (o crestere de 67% fata de anul 2006) si 157 unitati Lexus (o triplare fata de vanzarile din anul precedent, pusa de Toyota Romania pe seama deschiderii unui show-room in nordul Capitalei).

Cele mai bine vandute modele Toyota in 2007 au fost Yaris (2.341 unitati), Avensis (1.968 unitati) si Corolla (1.835 unitati).

"Daca la finalul primului semestru estimam un nou an record, cu peste 9.000 de unitati vandute, bilantul anului 2007 a depasit cu mult aceasta previziune", a declarat Mihai Bordeanu, director comercial al Toyota

Romania. In anul care tocmai s-a incheiat, compania si-a extins reteaua de distributie cu noi centre de retail in Timisoara, Cluj, Brasov si Bacau. In plus, cresterea peste estimari s-a datorat si lansarii de noi modele pe piata.

"Intentionam sa continuam seria recordurilor in 2008, cu vanzari care sa ne propulseze in topul importatorilor auto din Romania. Tinta noastra pentru anul acesta este de 14.000 unitati Toyota si Lexus", a anuntat Bordeanu.

Printre cei mai mari importatori auto din Romania se numara Porsche Romania (care comercializeaza marcile Audi, Skoda, Volkswagen, Seat si Porsche), Renault (care distribuie Renault si Nissan), General Motors Romania (importator Opel si Chevrolet) sau holdingul Tiriac (dealer al autovehiculelor produse de grupurile Chrysler, Daimler si Ford).

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
auto,
Toyota,
Lexus,
Yaris
/actualitate/afaceri/toyota-a-crescut-cu-70-in-romania-2329701
2329701
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.