Proprietarul agenţiei de turism Fly Go a investit 300.000 de euro într-un magazin de îmbrăcăminte

Autor: Ioana Matei Postat la 11 august 2014 281 afişări

Proprietarul agenţiei de turism Fly Go a investit 300.000 de euro într-un magazin de îmbrăcăminte

Stefano Iervolino, proprietarul agentiei de turism Fly Go, a investit circa 300.000 de euro în magazinul multibrand Clothes Boutique. Boutique-ul, întins pe o suprafaţă de aproximativ 80 de metri pătraţi, comercializează haine de damă, bărbaţi şi copii, ale unor branduri precum precum Patrizia Pepe, Simona Barbieri, Allegri, Burberry, Dolce&Gabbana, Armani, Liu Jo, Moschino, Calvin Klein, Gallo. Produsele vor avea un preţ mediu, potrivit lui Stefano Iervolino, principalul acţionar.Compania va intra în curând şi pe segmentul online, iar veniturile pe care reprezentanţii companiei le estinează din vânzări vor ajunge astfel la 1,5 milioane de euro în primul an de operare.

 ”Românii sunt mari consumatori de modă, adoră, cu precădere, brandurile italieneşti, aceste două motive fiind extrem de imporante în momentul în care am luat decizia de a demara investiţia în acest boutique. Mai mult, am ales să aducem şi colecţii pentru copii pentru ca românii îi imbracă foarte chic încă de la vârste mici”, spune Iervolino.

Clothes Boutique va deschide în curând şi magazinul online, iar hainele vor putea fi achiziţionate la aceleaşi preţuri ca în showroom. Livrarea se va face în 24 de ore, fără taxe de transport. ”Fiind un boutique, mizăm pe fidelizarea clienţilor, oferindu-le prompt informaţii personalizate despre colecţiile aduse la vânzare. Avantajul nostru în faţa competiţiei este că avem pe stoc toată marfa comercializată online”, spune Stefano Iervolino.

Prins în pregătirile legate de deschiderea magazinului, Iervolino nu a calculat încă cifrele legate de vacanţele cumpărate de clienţii Fly Go. Crede totuşi că afacerea a evoluat ca anul trecut, o mică creştere fiind înregistrată de Grecia.  Agenţia de turism online Fly Go a terminat anul 2013 cu o cifră de afaceri de 10 milioane de euro, în creştere cu 500% faţă de anul 2012. Marja de profit a companiei fost de 2%.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
agentie de turism,
magazin,
comercializare
/actualitate/afaceri/proprietarul-agentiei-de-turism-fly-go-a-investit-300-000-de-euro-intr-un-magazin-de-imbracaminte-13072622
13072622
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.