Povestea româncei care face zeci de mii de euro cu un site. Cum a reuşit şi ce planuri are pentru viitor

Autor: Alexandra Cepăreanu Postat la 06 decembrie 2020 11542 afişări

Ionela Roxana Esin a pus bazele businessului Esin Group Logistic, platformă online prin care vinde produse de home and deco şi jucării la începutul anului în curs, înainte ca pandemia să acapareze Europa şi să producă schimbări în toate sectoarele economice. Antreprenoarea estimează afaceri de 150.000 de lei pentru primul an de activitate, bazându-se pe creşterea tot mai mare înregistrată în mediul online.

În prezent avem 10 clienţi pe zi, iar valoarea bonului mediu este de 200 de lei. Dar anul viitor estimez că vom ajunge la circa 2.000 de clienţi zilnic”, a spus Ionela Roxana Esin, fondator al Esin Group Logistic, în cadrul emisiunii ZF ECOSISTEMUL MARKETPLACE.

Compania şi-a început activitatea la începutul acestui an, chiar înainte ca noul coronavirus să ajungă în Europa, iar în prezent înregistrează 350 de produse în portofoliu, şi are în plan ca până la finalul anului în curs să ajungă la 1.000 de produse. „Am observat că sunt cerinţe pe acest segment de articole, urmăresc tutorialele pe care le dezvoltă eMag şi am văzut o oportunitate. Vrem să păstrăm cele două nişe – home and deco şi jucării, dar vreau să aducem mai multe modele, poate aceleaşi produse dar fabricate din mai multe materiale.” Produsele sunt achiziţionate din Turcia, compania aflându-se la cel de-al 10-lea import de marfă. „Acum achiziţionăm produsele din afară, din Turcia, iar în funcţie de nevoile pe care le sesizăm pe piaţă aducem noi produse. Încă nu colaborăm cu furnizori români. Ne gândim să lucrăm şi cu producători locali, dar momentan aşteptăm răspunsurile lor.”

Businessul Esin Group Logistic şi-a început activitatea pe platforma eMag Marketplace, iar în timp a extins canalele de vânzare, dezvoltând şi propriul site. „Am ales să începem cu eMag Marketplace deoarece am vrut să direcţionez resursele financiare către stocuri, pentru a putea livra mai rapid. Pe parcurs ne-am dezvoltat un site propriu şi am încercat să folosim cât mai multe canale de vânzare.”

În prezent, comenzile înregistrate prin intermediul eMag Marketplace reprezintă 60% din veniturile companiei, a adăugat Ionela Roxana Esin. „Platforma Marketplace ne-a ajutat mult. În primul rând mi-a alocat o persoană timp de 3 luni care m-a direcţionat şi astfel am avut suport.” Printre cel mai căutate produse pe platforma Esin Group Logistic se regăsesc lenjeriile de pat, care au un preţ mediu de 300 de lei, şi corpurile de iluminat. În perioada evenimentului de shopping Black Friday, magazinul online de articole home and deco şi jucării a vândut „într-o zi cât într-o săptămână”, a mai spus fondatoarea Esin Group Logistic. „Corpurile de iluminat au fost cele mai căutate în ziua de Black Friday. Pentru noi a mers foarte bine această campanie.”

Pentru finalul anului în curs, fondatoarea Esin Group Logistic estimează afaceri de 150.000 de lei, sumă ce acoperă investiţia făcută de antreprenoare pentru dezvoltarea businessului. „A fost o perioadă cu multe emoţii care s-a desfăşurat totul bine până la urmă. Am avut vânzări, comenzi, oamenii se îndreaptă din ce în ce mai mult spre mediul online şi am făcut un pas corect să intrăm de la început pe marketplace. Eu sper să depăşim o cifră de afaceri de 150.000 lei la finalul acestui an. Astfel acoperim şi investiţia.” Planurile companiei vizează extinderea pe plan internaţional, în primă fază în Bulgaria şi Ungaria, ţări unde este activă şi platforma eMag Marketplace. „Ne dorim să ne extindem internaţional. Dar trebuie să mai studiez şi să mai învăţ pe partea de costuri, distribuţie, iar apoi o să aplic. Pe termen scurt vreau să îmbunătăţesc indicatorii din platforma eMag, să lucrez la partea de descriere produs. Trebuie să citesc şi să urmăresc materialele încărcate pe platforma eMag.”

În prezent, în cadrul companiei lucrează doi angajaţi, dar planurile fondatoarei vizează şi extinderea echipei. „În prezent este o afacere de familie, lucrez doar eu şi încă o persoană. Avem planuri şi de extindere a echipei.”

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

ZF.ro
Lovitură de teatru: două dintre emblemele din Centrul Capitalei s-au ÎNCHIS ”peste noapte” Lovitură de teatru: două dintre emblemele din Centrul Capitalei s-au ÎNCHIS ”peste noapte”
Cum arată Casa Timiş, un conac cu aproape 100 de ani de istorie, renovat recent de una dintre cele mai puternice familii de antreprenori locali. Se află la mai puţin de o oră de Bucureşti, dar care pare totuşi la ani-lumină distanţă de agitaţia din metropolă. GALERIE FOTO
Mediafax
FOTO: Stare de asediu în SUA. Garda Naţională a fost convocată în Washington DC FOTO: Stare de asediu în SUA. Garda Naţională a fost convocată în Washington DC
Prospectul vaccinului anti COVID-19 dezvoltat de Moderna. Compoziţie, mod de administrare şi reacţii adverse
MonitorulApararii
Viitorul dronelor. Lecţii pentru România predate în războiul din Nagorno-Karabah Viitorul dronelor. Lecţii pentru România predate în războiul din Nagorno-Karabah
Cel mai puternic partid german după reunificare îşi alege conducerea peste două zile
MonitorulPartidelor
Dominic Fritz: A treia oară n-am scăpat Dominic Fritz: A treia oară n-am scăpat
Tomac, despre Năsui şi Ciucu: Pretinşi politicieni moralişti. Justificare ieftină şi micime
MonitorulSiguranteiCetateanului
Comentariu Valeriu Şuhan: Mă vaccinez, dar când şi unde ?! Comentariu Valeriu Şuhan: Mă vaccinez, dar când şi unde ?!
COMENTARIU Valeriu Şuhan Alertă Europol

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.