Petrom trece in portofoliul Leo Burnett

Postat la 16 ianuarie 2008 1 afişăre

Agentia de publicitate Leo Burnett este castigatoarea pitchului de creatie organizat de Petrom la sfarsitul anului trecut, se arata intr-un comunicat al agentiei

Dupa ce au trecut de finala in care mai concurasera cu alte trei agentii de publicitate, Leo Burnett a fost aleasa sa se ocupe de strategia de comunicare Petrom, de comunicarea ATL (above the line), dar si de campaniile de imagine si cele de produs pentru brandul uneia dintre cele mai mari companii romanesti de petrol si gaze.

„Am ales sa lucram cu Leo Burnett pentru ca noi credem ca vor aduce un suflu nou comunicării noastre; Petrom este un brand puternic, un brand românesc şi important pentru români, iar propunerile agenţiei reflectă din plin valorile acestuia”, a declarat Dan Pazara, Director de Comunicare al Petrom.

Leo Burnett a mai anuntat saptamana trecuta castigarea unui alt cont important pe partea de creatie, si anume GE Money. Cat priveste clientul GE Money, incepand cu 2008, Leo Burnett va functiona ca o agentie de publicitate full-service, gestionand conturile de advertising, media, interactive si PR.

Din portofoliul Leo Burnett mai fac parte si: P&G, Orange, Bergenbier, Nutline sau Banca Romaneasca.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
advertising,
media,
Petrom,
Leo Burnett
/actualitate/afaceri/petrom-trece-in-portofoliul-leo-burnett-2337662
2337662
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.