Pegasus devine DPD si vrea 10% din piata

Postat la 21 august 2008 97 afişări

Sub umbrela GeoPost, divizia de curierat a Postei franceze, Pegasus tinteste afaceri de sapte milioane de euro in 2008, cu 66%% mai mari decat anul trecut, si o cota de piata de 10%. Din 2009, compania va incepe procesul de rebranduire cu noul logo DPD, detinut de GeoPost

"Ne asteptam la o crestere considerabila a afacerii in Romania, de 66%. Cresterea volumului de expeditii a determinat si mutarea intr-un nou sediu, in Buftea, care are o suprafata de peste 1.500 mp", precizeaza James Gray-Cheape, director executiv al Pegasus Courier SA. Acesta a adaugat Pegasus se va integra complet in sistemul DPD de procesare a coletelor pana la sfarsitul lui 2009, toate cele 74 de depozite Pegasus din România urmand sa fie dotate cu tehnologie DPD pentru înregistrarea si urmărirea coletelor.

 

Compania si-a bugetat investitii de peste cinci milioane de euro in dezvoltare si rebranding, potrivit lui Marek Rozycki, directorul executiv al GeoPost pentru Europa Centrală si de Est.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
curierat,
Pegasus,
GeoPost
/actualitate/afaceri/pegasus-devine-dpd-si-vrea-10-din-piata-2951026
2951026
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.