Mona Opran, Saatchi: Putini retaileri stiu sa faca un business competitiv.

Postat la 12 octombrie 2009 81 afişări

Mona Opran, managing directorul Saatchi&Saatchi, una dintre cele mai importante agentii de publicitate de pe piata locala, spune ca 2010 va aduce o schimbare a modului de comunicare intre client si agentia de publicitate, precum si a strategiei de atragere a consumatorilor in lumea brandului.

Saatchi&Saatchi a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 14% in primele trei trimestre adusa de clientii nou castigati, in conditiile in care piata de publicitate a scazut cu 20%.

"2008 a fost un an foarte bun pentru noi si astfel am avut un start sanatos intr-un an de criza. Obiectivul principal in 2009 a fost sa mentinem trendul crescator in toti indicatorii unui business bun: sa ne mentinem clientii fericiti, angajatii motivati si desigur sa crestem cota de piata. 2009 este un an dificil, dar chiar si in aceste conditii am crescut cifra de afaceri cu 14% fata de perioada similara a anului trecut.

Cititi mi multe despre Mona Opran pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Retail,
Mona Opran,
Saatchi&Saatchi,
retaileri
/actualitate/afaceri/mona-opran-saatchi-putini-retaileri-stiu-sa-faca-un-business-competitiv-4982279
4982279
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.