Microsoft a dat lovitura
Tranzactia saptamanii trecute i-a apartinut companiei Microsoft, care a cumparat 1,6% din reteaua de socializare online Facebook pentru fabuloasa suma de 240 de milioane de dolari (168 mil. euro).
Tranzactia saptamanii trecute i-a apartinut companiei Microsoft, care a cumparat 1,6% din reteaua de socializare online Facebook pentru fabuloasa suma de 240 de milioane de dolari (168 mil. euro), ceea ce evalueaza compania fondata de studentul Mark Zuckerberg la 15 miliarde de dolari (10,5 mld. euro). Sensul achizitiei nu sta atat in plusul de prestigiu (Microsoft a reusit sa cumpere acolo unde n-au reusit Yahoo! ori Google) sau intr-un eventual castig imediat de pe urma Facebook, cat in tezaurul bazei de date cu utilizatori ai retelei (Microsoft conteaza pe o perspectiva de 200 si chiar 300 de milioane de membri) si in drepturile exclusive de a vinde publicitate pe Facebook pana in 2011.