Metro tinteste vanzari de 20% din cifra de afaceri cu marcile proprii

Postat la 24 noiembrie 2009 41 afişări

Lantul de magazine Metro Cash & Carry si-a modificat la nivel grupului strategia de comercializare a marcilor proprii, prin restrangerea portofoliului la sase sortimente de produse si spera ca pana in 2012 acestea sa reprezinte 20% din vanzari.

"Noua noastra streategie privind marcile proprii se concentreaza si mai mult pe nevoile speciale ale clientilor cheie, cum sunt hotelurile si restaurantele, clientii revanzatori si birourile", a declarat Frans W.H. Muller, directorul general al Metro Cash & Carry International.

Acelasi obiectiv de crestere a vanzarilor marcilor private la 20% din cifra de afaceri a fost anuntata in septembrie de retailerul Carrefour. Vanzarile de marcilor proprii ale retailerilor s-au ridicat la 250 milioane euro in anul 2008.

Marcile proprii ale Metro vor avea preturi de vanzare cu 10-20% mai mici decat al produselor competitorilor.

Reducerea portofoliului la sase marci exclusive a fost adoptata pentru a a asigura o mai buna delimitare a grupurilor tinta. Cele sase marci ale retailerului sunt: Aro - produse alimentare din gama de pret economica, Fine Food - produse alimentare premium, Horeca Select - produse de bucatarie pentru uz profesional, H-Line - solutii pentru sectorul hotelier, Rioba - specialitati de cafea si cocktailuri si Sigma - produse de birou profesionale.

Pe langa ajustarea strategiei de comercializare a marcilor proprii, compania doreste lansarea unor noi formate de magazine si lansarea unui serviciu de livrare la nivel de grup.

Grupul german Metro a anuntat primul declin al vanzarilor din Europa de Est in primele 9 luni ale anului, de 13%, pana la 11,2 miliarde euro. In Romania, Metro Cash & Carry a raportat o cifra de afaceri aferenta anului 2008 in valoare de 1,6 miliarde euro.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/metro-tinteste-vanzari-de-20-din-cifra-de-afaceri-cu-marcile-proprii-5129236
5129236
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.