Duraziv estimeaza venituri de 2 mil. euro din vanzari in retelele de bricolaj

Postat la 27 iunie 2011 128 afişări

Producatorul de materiale de constructii Duraziv, detinut de omul de afaceri Daniel Guzu, a semnat mai multe contracte cu lanturi de comercializare de produse de bricolaj, estimand ca vanzarile prin acest canal de distributie ii vor aduce venituri de peste 2 milioane de euro.

Compania este prezenta acum in magazinele Hornbach si Praktiker atat cu gama de adezivi, cat si cu vopselele Duraziv. De asemenea, Duraziv a semnat un contract de furnizare cu Leroy Merlin.

"Acesta a fost unul dintre principalele obiective ale companiei pentru anul 2011, respectiv listarea in lanturile de DIY", a declarat Daniel Guzu, proprietarul Duraziv. "Acum, produsele companiei sunt accesibile direct si pentru consumatorul final, dupa ce o buna bucata de timp am lucrat indeaproape cu partenerii din constructii si mesterii care ne-au ajutat sa dezvoltam produse", afirma Guzu.

Proprietarul estimeaza ca in 2-3 ani se va ajunge ca o pondere de minimum 10% din cifra de afaceri a companiei sa fie reprezentata de vanzari in retelele DIY. Anul acesta, parteneriatele cu aceste magazine nu vor avea o influenta semnificativa asupra businessului companiei.

Compania isi propune pentru acest an o majorare a veniturilor cu 25%, dupa ce anul trecut a inregistrat o cifra de afaceri de 13,5 milioane de euro, mai mare cu 50% decat in anul precedent.

Duraziv este prezenta in magazinele de retail cu o gama larga de produse. Pe langa vopsele, compania va comercializa catre aceste lanturi si alte produse cu Kauciuc - tencuieli decorative, coloranti, amorse, gleturi, adezivi pentru polistiren, adezivi pentru placari interioare si exterioare, mortare hidroizolante si alte mortare.

Duraziv a fost infiintata in 2003, sub denumirea de Bau Profil, de catre antreprenorii Daniel si Irina Guzu. Compania produce adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisari interioare si exterioare, sisteme complete de termoizolare si hidroizolare.

Divizia producatoare de adezivi s-a lansat in urma unei investitii de peste 7 mil. euro intr-o fabrica la Popesti-Leordeni a carei capacitate de productie este de 200.000 de tone pe an.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/duraziv-estimeaza-venituri-de-2-mil-euro-din-vanzari-in-retelele-de-bricolaj-8394706
8394706
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.