Discounterii isi cresc pe timp de criza numarul de clienti cu 30%

Postat la 27 ianuarie 2010 20 afişări

Magazinele de tip discount au inregistrat o cota de piata de 22% anul trecut, in crestere cu 30% fata de 2008, luand din clientii supermarketurilor, se arata intr-un studiu GfK.

Anul 2009 a adus ascensiunea discounterilor, care au reusit sa se ridice de la o cota de piata de 17% in 2008, la 22%. In acelasi timp, supermarketurile au avut cel mai mult de suferit, ajungand sa aiba o cota de piata de 12%, de la 18% in 2008.

Hypermarketurile reprezinta in continuare formatul preferat de comert al romanilor, atragand 46% din clienti. Formatele traditionale de comert au ramas la acelasi nivel cu anul precedent, pastrandu-si cota de 17% din piata.

In timp ce bonul mediu de cumparaturi a ramas la acelasi nivel cu 2008, frecventa de cumparare a romanilor a scazut in toate formatele de comert, cu exceptia discounterilor.

Studiul a fost efectuat in noiembrie 2009 pe un esantion de 800 de persoane, reprezentativ pentru populatia de peste 15 ani din mediul urban.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
discounteri,
vanzari,
supermarket,
vanzari
/actualitate/afaceri/discounterii-isi-cresc-pe-timp-de-criza-numarul-de-clienti-cu-30-5449614
5449614
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.