Depozitul de Papetarie se asteapta la mentinerea vanzarilor din 2009

Postat la 22 ianuarie 2010 62 afişări

Depozitul de Papetarie (DP), unul dintre principalii jucatori de pe piata distributiei de produse de birotica si papetarie, vizeaza in 2010 mentinerea trendului pozitiv de anul trecut si cresterea numarului de clienti. Compania a reusit sa mentina in 2009 livarile la valoarea din 2008, in ciuda scaderii pietei de profil cu aproximativ 30%.

Cu circa 10.000 de clienti, DP a realizat o cifra de afaceri de 5,4 milioane euro in primele 9 luni ale anului 2009. Compania se asteapta la cresteri ale vanzarilor pentru produse de arhivare si imagine, care aduc utilizatorilor castiguri importante de timp.

"Tot mai multe companii aleg sa realizeze intern o serie de servicii furnizate de firme specializate - indosarierea si arhivarea documentelor, ambalarea unor produse de promovare - astfel incat comenzile de echipamente si produse pentru aceste scopuri vor creste, ca pondere, in vanzarile noastre.

Este rezultatul unei reactii a pietei la efectele crizei economice", a explicat Dan Popa, directorul general al Depozitului de Papetarie.

Grosul produselor vandute este reprezentat deocadata de hartie si tonnere, insa in topul vanzarilor si-au facut loc bibliorafturile si echipamentele de indosariere, respectiv produsele de ambalare.

"2010 va fi un an foarte dificil pentru domeniul nostru din cauza ca un numar semnificativ de companii tin la un nivel redus costurile pentru produsele de birotica si papetarie. Intelegem constrangerile si avem raspunsul potrivit: gama bogata, preturi corecte, livrare rapida, consiliere profesionista pentru achizitii", a declarat Popa.

Primul examen il reprezinta perioada cumparaturilor din perioada anterioara sarbatorilor pascale, pentru care achizitiile se fac incepand din aceste zile.

Principalele doua atuuri ale distribuitorului sunt rapiditatea derularii intregului proces de preluare si livrare a comenzilor primite, precum si experienta si gama extrem de vasta de produse.

Depozitul de Papetarie are 40 de angajati, la fel ca si in toamna anului 2008 si o oferta de 12.000 de produse livrabile in maxim 24 de ore in oricare punct al tarii; pentru Bucuresti termenul de livrare este de 90 de minute pentru orice comanda peste 150 de lei.

Depozitul de Papetarie este un business cu capital 100% romanesc, infiintat in 1998 si reprezinta in mod direct in Romania marci ca: Centropen, Parker, Tarifold sau Waterman.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
depozit,
papetarie,
Dan Popa
/actualitate/afaceri/depozitul-de-papetarie-se-asteapta-la-mentinerea-vanzarilor-din-2009-5404514
5404514
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.