Cum să faci 300.000 de euro din cartofi prăjiţi

Autor: Florin Casota, Mădălina Dediu Panaete Postat la 08 decembrie 2017 4243 afişări

Cartofii prăjiţi sunt iubiţi de toată lumea, iar aceşti români au găsit o metodă de a face o afacere din această pasiune pentru cartofi.

Cum să faci 300.000 de euro din cartofi prăjiţi

Brandul românesc Naked Potato, lansat pe piaţă anul trecut, se ocupă de comercializarea cartofilor prăjiţi şi copţi cu sosuri specifice belgiene, potrivit Catalogul Francizelor din România publicat de Ziarul Financiar.

Acesta a ajuns la trei unităţi în Bucureşti şi Constanţa, toate fiind deţinute de compania Eduard & Dale. Anul acesta, brandul s-a lansat în regim de franciză şi vizează extinderea în oraşe precum Sibiu, Timişoara şi Braşov.

Anul trecut, reţeau a realizat vânzări de 200.000 de euro, iar anul acesta ţinteşte venituri de 300.000 de euro. Cei care doresc să obţină franciza trebuie să plătească o taxă de 30.000 de euro, însă compania nu percepe redevenţe lunare sau contribuţii la bugetul de marketing. "Francizatul dispune de afacere la cheie incluzând rulota Airstream complet utilată cu echipamente profesionale". Contractul se semnează pe o perioadă de trei ani. Pentru afacere ai nevoie de un capital circulant de lucru de 5000 de euro.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.