Cum au ajuns firmele de curierat la cresteri de doua cifre in recesiune

Postat la 28 iulie 2010 35 afişări

UPS a anuntat castiguri per actiune diluata de 0,84 USD pentru cel de-al doilea trimestru al anului 2010, o crestere de 71% fata de castigurile ajustate din aceeasi perioada a anului trecut. Veniturile globale au crescut cu 13%, generand o crestere de 57% a profitului operational, care a ajuns la 1,4 miliarde USD.

Castigurile raportate per actiune diluata au crescut cu 91% fata de 0,44 USD in al doilea trimestru al anului 2009.

"UPS a pornit cu toate panzele sus in al doilea trimestru, in pofida unui mediu economic global complicat" a declarat Scott Davis, Presedinte si CEO al UPS. "Datorita unei executii superbe, reorganizarea noastra interna din SUA produce rezultate mai bune decat cele preconizate. Cresterea considerabila de pe segmentul international este in continuare cu un pas inaintea pietei. Este o dovada clara ca directia strategica pe care am stabilit-o pentru companie este una de succes."

La sfarsitul acestui trimestru, Presedintele Obama l-a numit pe Scott Davis, Presedinte si CEO al UPS, membru al Consiliului pentru Exporturi al Presedintelui. In calitate de lider al acestei industrii, Davis va fi consilier al guvernului cu privire la politicile si programele menite sa duca la imbunatatirea exporturilor SUA.

UPS a intrat pe piata din Romania in 1990, prin intermediul contractorului de servicii autorizat Romtrans, iar din 2000 prin Trans Courier Service, o companie a Romtrans, achizitionata de UPS in 2008. In prezent, UPS are 136 de angajati in Romania si opereaza zilnic un zbor dedicat intre Otopeni si principalul sau centru aerian european din Koln, Germania, asigurand astfel o conexiune eficienta intre clientii romani si restul Europei si al lumii.

Pe piata romaneasca mai activeaza, printre altele, firmele de curierat Asesoft, GeoPost si DHL. 2008 a fost anul schimbarilor in actionariatul companiilor de curierat: in mai putin de o luna, cele patru firme au anuntat proprietari noi, in urma unor tranzactii estimate la peste 70 de milioane de euro.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
curierat,
UPS,
castiguri,
recesiune,
profit
/actualitate/afaceri/cum-au-ajuns-firmele-de-curierat-la-cresteri-de-doua-cifre-in-recesiune-6740827
6740827
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.