Cum a mancat generatia fast-food doua miliarde de euro

Postat la 03 noiembrie 2010 30 afişări

Romanii cheltuie anual in jur de doua miliarde de euro pe produse de tip fast-food, potrivit estimarilor pietei, din care numai saormele ocupa 10% din totalul vanzarilor.

Pofta de hamburgeri, cartofi prajiti, saorme, falafel si kebab a romanilor nu este insa dublata si de dorinta de a arde caloriile acumulate. Intr-un an, iubitorii de sport din Romania platesc cam 270-300 de milioane de euro pe abonamentele in salile de fitness, respectiv 25-30 de euro pe luna, in medie, conform calculelor realizate de Ziarul Financiar.

Tradus in produse fast-food, de exemplu, un abonament lunar la sala costa cat 50 de hamburgeri de 2,5 lei si cat 13 saorme de 10 lei. Cu alte cuvinte, pe piata fast-foodului se cheltuie anual sume de 15 ori mai mari comparativ cu sportul.

Cititi mai multe pe www.gandul.info

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
societate,
mancare,
fast-food,
restaurante,
consum,
afaceri
/actualitate/afaceri/cum-a-mancat-generatia-fast-food-doua-miliarde-de-euro-7687034
7687034
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.