AdePlast vrea sa-si creasca vanzarile prin silozurile mobile

Postat la 23 decembrie 2008 22 afişări

Producatorul de materiale de constructii de finisaje AdePlast, din Oradea, doreste sa isi majoreze in 2009 vanzarile prin intermediul silozurilor mobile, care detin in acest moment o pondere de 20% din totalul vanzarilor companiei

AdePlast a vandut in 2008 in proportie de 30 de procente catre mass market, distribuitorii preluand 50% din productie. “Prevedem ca silozurile vor ajunge la circa 60 de procente din volumul de vanzari in 2-3 ani, o pondere normala in Europa. In 2009 ne vom concentra pe educarea pietei in sensul folosirii silozurilor pe santiere", a declarat Marcel Barbut, proprietarul producatorului.

 

Politica de vanzari AdePlast aprobata pentru 2009 prevede ca cei care folosesc silozurile sa primeasca la pachet silozul de transport, impreuna cu masina de tencuit sau masina de amestecat mortarul de zidarie. In prezent, in piata se afla deja 203 unitati mobile AdePlast (90% din acestea in Ardeal si 10% in restul tarii), ponderea urmand sa fie la finalul anului viitor de 60 % in Muntenia si restul in Ardeal.

 

Conform situatiei financiare la finalul primelor noua luni din acest an, AdePlast a inregistrat o cifra de afaceri cu 16% mai mare fata de perioada similara din 2007, cand s-a inregistrat o cifra de afaceri de 23,5 milioane euro. “Punerea in functiune a fabricii de mortare uscate din Ploiesti si fabricii de vopsele, tencuieli decorative si adezivi in stare umeda din Oradea ne face sa privim cu optimism anul 2009, chiar daca va fi unul foarte complicat” a mai spus proprietarul AdePlast.

 

Compania a fost infiintata in 1994, in Oradea. Activitatea a demarat cu productia de mortare adezive pentru placaje ceramice, ulterior gama diversificandu-se la gleturi, sape, pardoseli industriale si mortare mecanizate si, din 2008, vopsea si tencuieli decorative. Capacitatea totala de productie pentru sectorul mortarelor a ajuns in prezent la 700.000 de tone anual in timp ce productia totala de vopsea, de tencuieli decorative si de adezivi speciali in stare umeda se ridica la 80.000 de tone.

 

Principalii concurenti ai AdePlast pe segmentul de adezivi sunt Henkel, Baumit, Dufa Deutek, Euro MGA, Baumix si Saint-Gobain Weber.

 

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/adeplast-vrea-sa-si-creasca-vanzarile-prin-silozurile-mobile-3679092
3679092
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.