4% dintre oraseni au televizor LCD

Postat la 17 decembrie 2007 1 afişăre

Decizia de cumparare a televizoarelor cu cristale lichide (LCD) sau cu plasma este cel mai mult influentata de brand si de caracteristicile tehnice, dat fiind ca pentru 34% dintre consumatori aceste elemente sunt cele mai importante, conform unui studiu de piata SNA Focus.

Vanzarile de televizoare LCD sau cu plasma au inregistrat cresteri foarte mari in ultimul an, procentul din populatia urbana care detine un astfel de televizor ajungand la 4%, conform unui studiu de piata realizat de SNA Focus in perioada iulie 2006 – iulie 2007, pe un esantion format din 325.000 de persoane din mediul urban. In plus, 5% dintre participantii la studiu au in plan sa-si cumpere un televizor cu ecran plat pana in iulie 2008.

Strict pe partea de LCD-uri, estimarile in ceea ce priveste gradul de achizitie al acestui tip de televizoare se situeaza la un procent de 10% din populatia urbana. Din totalul posesorilor de televizoare cu ecran plat, majoritatea sunt femei, cu 62% din totalul vanzarilor, potrivit SNA Focus, in timp ce, la o clasificare dupa varsta, 54% din total sunt consumatori cu varsta cuprinsa intre 18 si 34 de ani.

Decizia de cumparare a fost facuta in primul rand in functie de brand si de caracteristicile tehnice, 34% dintre consumatori clasificand aceste criterii de selectie ca fiind cele mai importante. Pentru 21% dintre participantii la studiul SNA Focus conteaza si publicitatea facuta de producatori acestor televizoare, in timp ce pretul a devenit un factor ceva mai lipsit de importanta - numai 12% dintre consumatori au cumparat un LCD sau o plasma dupa acest criteriu.

In curand la (HD)TV

Cum a luat LCD-ul fata plasmei

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
telecom,
IT,
televizor,
LCD,
plasma,
video,
statistici
/actualitate/afaceri/4-dintre-oraseni-au-televizor-lcd-2308641
2308641
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.