100 Tineri manageri de top. Inge Abdulcair, PwC România
Inge Abdulcair, Director, PwC România
39 de ani
De-a lungul parcursului său profesional, a avut oportunitatea de a fi în secondment la biroul din Istanbul, unde a gestionat activităţile companiilor turceşti interesate de investiţii în regiunea Europei Centrale şi de Est, abordând aspecte strategice dincolo de aria sa tradiţională de expertiză.
START CU IMPACT
Ai dat-o în bară? Perfect. Povesteşte-ne.
Lucrul pe care l-am conştientizat este că întotdeauna vei învăţa mult mai mult dintr-o astfel de experienţă, decât din situaţiile în care totul merge perfect, conform planului.
Greşeală vs. eşec: unde tragi linia?
Eu văd greşeala ca un eveniment singular care ar putea fi corectat, în timp ce eşecul este rezultatul unor încercări sau greşeli repetate care nu au condus la succesul sau rezultatul dorit. Eşecul este, într-adevăr, un cuvânt dur şi adesea intimidant, trezind în fiecare dintre noi o oarecare frică. Deşi nu dorim să-l experimentăm, eşecul ne învaţă rezilienţa şi puterea de a încerca din nou, mai înţelepţi şi mai determinaţi.

TRASEU & AMBIŢIE
Ce responsabilităţi duci azi în spate – şi unde vrei să ajungi mâine?
Când am terminat facultatea, PwC a fost singura companie la care am aplicat şi îmi amintesc procesul de recrutare şi interviurile ca şi când au fost ieri. Ştiu că m-au fascinat persoanele pe care le-am întâlnit din perspectiva modului în care discutau şi mediul extrem de relaxant pe care l-au creat.
Cum arată stilul tău de leadership?
Nu cred în micromanagement, chiar îl consider dăunător, pentru că persoanele din echipă nu s-ar putea dezvolta ca lideri dacă vor aştepta mereu să li se spună ce şi cum să facă. Părinţii mei mi-au insuflat valorile fundamentale care m-au definit ca persoană, iar în mediul profesional am avut mereu modele „to look up to”, nu neapărat în sensul de a-mi dori să fiu exact ca ei, dar să preiau ce consider că mi se potriveşte.
Ce curs sau experienţă ţi-a schimbat perspectiva profesională?
Un curs care mi-a schimbat semnificativ perspectiva profesională a fost unul de dezvoltare personală. Acest tip de curs m-a fascinat întotdeauna, în special cele care ne învaţă să abordăm problemele - fie ele legate de proiecte sau interacţiuni interumane - dintr-o perspectivă diferită.
ECHILIBRU & INSPIRAŢIE
Job + viaţă personală = echilibru?
Echilibrul dintre muncă şi viaţa personală este un act de jonglerie. Pentru mine, este esenţial să stabilesc priorităţi clare şi să îmi aloc timp de calitate atât pentru scop profesional, cât şi personal. Pentru relaxare şi echilibru personal, secretul meu este un mix de întâlniri sociale, cine relaxante cu prietenii, sport şi vacanţe.
Ce faci când nu lucrezi?
Când nu lucrez, îmi place să îmi încarc bateriile printr-o combinaţie de activităţi care mă revitalizează. Călătoriile sunt o pasiune, nu doar în sensul de a vizita locuri noi, ci mai ales pentru a cunoaşte oameni noi care ori sunt localnici sau persoane care călătoresc la rândul lor. Îmi mai place să mă întâlnesc cu prietenii, să merg la film sau teatru, să fac sport, să gătesc un desert, să mă plimb sau să fac o drumeţie în natură.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













