100 Cele mai puternice femei din business. Simona Constantinescu, Membru CA, ANA Hotels SRL

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 22 octombrie 2025 49 afişări

100 Cele mai puternice femei din business. Simona Constantinescu, Membru CA, ANA Hotels SRL

MOTTO: „The more you know what you don’t know, the more eageryou’ll be to learn!”


BIO

Cu peste 25 de ani experienţă în conducerea, construirea şi transformarea afacerilor din sectoarele de consultanţă, ospitalitate şi servicii financiare, Simona Constantinescu este în prezent şi preşedinte al Federaţiei Industriei Hoteliere din Romania (FIHR), preşedinte al Consiliului Consultativ pentru Turism pe lângă Ministerul responsabil pentru turism (MEAT/ MEDAT) şi membru independent CA, Electrolafa. Recent a finalizat un Master în Guvernanţă şi practică de Board la Henley Business School & Envisia, ea deţinând şi un Executive MBA de la ASEBUSS & University of Washington Seattle.

 

VISION BOARD, PRINCIPII & MOTIVAŢIE

Cum te motivează citatul menţionat în activitatea zilnică?

Curiozitatea este motorul inovaţiei, mă încurajează să pun întrebări, să explorez perspective diferite şi să nu mă tem să ies din zona de confort. Mă ajută să rămân deschisă la noi idei şi să abordez provocările cu entuziasm.

Cum arată „imaginea centrală” de pe vision board?

O reprezentare simbolică a unei călătorii de explorare continuă, de evoluţie constantă, creştere şi expansiune a cunoaşterii. În esenţă, imaginea centrală de pe vision board-ul meu ar fi un simbol al dorinţei mele de a explora, de a învăţa şi de a creşte constant, atât ca profesionist, cât şi ca persoană.

Ce te motivează în fiecare dimineaţă să mergi mai departe?

Cea mai mare motivaţie o ai atunci când faci cu pasiune ceea ce-ţi place. Când descoperi că provocările fiecarei zile aduc şi cu satisfacţia găsirii de soluţii, recunoştinţei celor cu care ai colaborat pentru a atinge obiectivele zilei şi ai făcut bine ceea ce ţi-ai propus.

 

LEADERSHIP & CARIERĂ

Ce te inspiră când iei decizii importante?

Consider că succesul unei companii este direct proporţional cu puterea culturii sale organizaţionale, cu claritatea misiunii sale şi cu viziunea liderului său. Acestea sunt elementele care definesc identitatea companiei şi care îi asigură evoluţia pe termen lung.

Care sunt cele mai importante obiective pentru următorii ani?

Stimularea transformării digitale în mediul de afaceri în care evoluez, promovarea guvernanţei corporative responsabile, dezvoltarea şi mentoratul noilor lideri. Iar în plan personal continuarea învăţării şi dezvoltării personale şi menţinerea unui echilibru sănătos de viaţă.

 

HOBBY-URI & INSPIRAŢIE PERSONALĂ

Ce hobby te ajută să te relaxezi?

Apelez în mod obişnuit la sport, meditaţie, terapii SPA-wellness, muzică şi citit. Atunci când timpul îmi permite, aleg dintre hobby-uri pe care le experimentez alături de prieteni şi familie: ski, călătorii, sailing, festivaluri de muzică, teatru şi film.

Există o carte care te-a influenţat profund?

„Arta războiului”, de Sun Tzu.

Dacă ai putea explora un nou hobby, ce ai alege?

Să învăţ să cânt la pian şi să pilotez avioane.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.