AdePlast: vedetele vânzărilor sunt adezivul pentru polistiren, mortarul ţi adezivul de faianţă de interior

Autor: Ioana Mihai Postat la 14 noiembrie 2011 88 afişări

Compania AdePlast a înregistrat în perioada ianuarie - octombrie a acestui an o cifră de afaceri de 123 milioane de lei, în creţtere cu 13% faţă de aceeaţi perioadă a anului trecut. “Ne aflăm cu această cifră în prognoza pe care am facut-o la începutul anului. Chiar dacă situaţia economică nu este foarte roz, ne menţinem această cotă până la sfârţitul anului. Una dintre cele mai importante realizări pentru AdePlast a fost faptul că am atins poziţia numărul 1 în topul companiilor de profil”, declară Marcel Bărbuţ, proprietarul AdePlast.

În august compania a finalizat cea mai modernă fabrică de polistiren din această parte a Europei, cu o investiţie de aproximativ 4 milioane de euro, având o capacitate anuală de producţie de 700.000 mc. "În septembrie am produs în noua fabrică de la Ploieţti 22.000 metri cubi de polistiren, iar în octombrie am crescut la 28.000 metri cubi. Pentru primele două luni de funcţionare, rezultatele sunt mai mult decât mulţumitoare, însă trebuie să luăm în considerare că am pornit producţia în plin sezon, când există cea mai mare cerere de polisiren", menţionează Marcel Bărbuţ.

Pentru 2011 produsele "vedetă" ale companiei se menţin în acelaţi trend ca anul trecut. Astfel cele mai vândute produse sunt: Polistirol (adeziv pentru polistiren), Tinci (mortar), Gletul Meseriaţului ţi AFI (adeziv de faianţă interior). Un alt produs care a obţinut rezultate bune în acest an este chitul de rosturi, care a avut la nouă luni o creţtere de 163%, faţă de anul trecut, fiind pus pe raft într-un nou ambalaj. "La începutul anului am pus în funcţiune o linie ultramodernă de ambalare a produselor noastre în saci de polietilenă, în condiţiile în care ambalajele tradiţionale sunt din hârtie. în cazul chiturilor, foarte importantă pentru utilizator este culoarea originală a produsului, care acum se poate vedea printr-o zonă transparentă de la baza sacului", precizează Marcel Bărbuţ.

În ce priveţte exportul, ţările cu cele mai multe comenzi livrate sunt Moldova ţi Ungaria. Până la sfârţitul anului vor fi livrate către Liban 400 de tone de produse "albe" destinate lucrărilor cu marmură ţi granit. Exporturile către Liban se fac prin divizia Adeplast Orient, deschisă la Beirut.AdePlast este cel mai important producător român de adezivi şi mortare uscate, cu două facilităţi de producţie dezvoltate la nivel naţional, o fabrică la Ploieşti şi una la Oradea. Capacitatea totală de producţie de mortare se ridică la 700.000 de tone anual. Producţia de vopsea, tencuieli decorative şi de adezivi speciali în stare umedă se ridică la 80.000 de tone. Unitatea de producţie de vopseluri şi tencuieli decorative este una dintre cele mai moderne la nivel naţional, fiind inaugurată la începutul anului 2009 la Oradea.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
vedete,
adeziv,
faianţă
/actualitate/adeplast-vedetele-vanzarilor-sunt-adezivul-pentru-polistiren-mortarul-ti-adezivul-de-faianta-de-interior-8971126
8971126
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.