Addiko Bank din Slovenia intră oficial pe piaţa bankingului digital din România, iniţial cu credite de nevoi personale
Addiko Bank, jucător bancar digital din Slovenia, intră oficial pe piaţa din România, oferind credite de nevoi personale integral online, direct din aplicaţia lansată în luna martie.
Un specific al băncii este că nu este necesară deschiderea unui cont bancar nou la Addiko Bank, sumele aprobate putând fi transferate în alt cont al clientului, deschis la orice bancă din România, cel târziu în următoarea zi lucrătoare.
Addiko Group activează în România în baza regimului de „passporting” al licenţei bancare din Uniunea Europeană prin subsidiara din Slovenia.
Creditele din oferta Addiko au o dobândă fixă promoţională de 7,5% până la 30 septembrie.
Banca vrea să îşi extindă portofoliul de produse disponibile în aplicaţie, vizând atât segmentul de retail, cât şi pe cel al IMM-urilor, şi explorează parteneriate de distribuţie care să sprijine accelerarea creşterii businessului de credite în România.
„Intrarea pe piaţa din România marchează un moment de referinţă pentru Addiko Bank, care demonstrează capabilităţile noastre digitale solide şi angajamentul faţă de regiunea Europei Centrale şi de Sud-Est”, a declarat Andrej Andoljsek, CEO Addiko Bank Slovenia. „Aducem un model de banking simplu şi direct, deja validat, într-o piaţă competitivă şi dinamică.
Credem că românii caută alternative transparente, rapide şi comode, iar abordarea noastră exclusiv prin aplicaţie răspunde direct acestei cereri.”
Aplicaţia facilitează procesul de solicitare a creditului printr-o bară de progres care arată etapele şi procentul de completare, oferind acces rapid la suport, opţiunea de schimbare a limbii şi notificări push sau e-mail privind stadiul cererii. Serviciul de relaţii cu clienţii este disponibil în limba română, de luni până vineri, 08:00–17:00, printr-un sistem cu răspuns vocal interactiv (IVR) în afara programului, şi poate fi accesat telefonic, prin e-mail sau în secţiunea de întrebări frecvente de pe site şi din aplicaţia mobilă.
„Misiunea noastră este clară: să oferim o alternativă de creditare 100% digitală, atractivă pentru consumatorii care lucrează deja cu una sau două bănci – fără să fie nevoiţi să deschidă un cont la noi. Creditarea este doar începutul. Scopul nostru este să ne extindem oferta în funcţie de nevoile clienţilor, pentru a oferi o experienţă bancară mai inteligentă şi mai eficientă pentru toţi”, a concluzionat Ganesh Krishnamoorthi, Chief Market, IT & Digitalization Officer, Addiko Group.
Clienţii din România pot descărca aplicaţia mobilă Addiko din Google Play şi App Store.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













