Povestea limuzinei prezidenţiale româneşti. Care era maşina de suflet a lui Nicolae Ceauşescu
Ca orice dictator grandoman, obsedat de cultul personalităţii, Nicolae Ceauşescu s-a înconjurat treptat de lucruri măreţe. Aşa că atunci când ilustrul conducător şi-a dorit o casă, poporul i-a dăruit una spaţioasă şi primitoare. Pe lângă multe alte destinaţii de vacanţă, respectiv vile de protocol în fiecare judeţ. Iar când cel mai iubit fiu al umanităţii a cerut o maşină, principalii producători autohtoni au dat tot ce aveau mai bun. De exemplu, Dacia a asamblat modelul Renault 20 în atelierele IATSA Ştefăneşti, rebotezându-l 2000. Se pare că Nicolae Ceauşescu n-a fost încântat de această maşină, fiind mult prea mică şi prea puţin opulentă pentru gusturile lui. Cu toate acestea, maşina de suflet a lui Ceauşescu a fost una autohtonă.
Povestea limuzinei prezidenţiale româneşti. Care era maşina de suflet a lui Nicolae Ceauşescu
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













