Aceasta este noua metodă de combatere a fumatului

Postat la 19 ianuarie 2017 213 afişări

În momentul în care fumătorii trec pe lângă anumite panouri publicitare instalate în Stockholm, capitala Suediei, se petrece ceva cu totul straniu: ‘panourile publicitare încep să tuşească’.

Aceasta este noua metodă de combatere a fumatului

Un lanţ farmaceutic suedez a plătit o campanie publicitară, cu scopul de a încuraja fumătorii să se lase de acest obicei nociv, scrie Rador.

La prima vedere, panourile publicitare speciale, amplasate mai ales în faţa staţiilor de metrou, prezintă fotografia unui model cunoscut. În momentul în care un fumător stă în apropiere sau se plimbă prin faţa panoului cu ţigara aprinsă, modelul se mişcă brusc şi începe să tuşească, în mod evident deranjat de fumul de ţigară.

După câteva reprize de tuse, imaginea de pe panou se schimbă din nou, oferind publicului o gamă variată de produse farmaceutice Apotek Hjartat destinate celor care vor să se lase de fumat.

Akestam Holst, agenţia publicitară care a realizat campania antifumat, a reuşit crearea acestui extraordinar efect prin instalarea în panoul publicitar a mai multor detectoare de fum.

Primul loc ales pentru amplasarea acestor panouri a fost Piaţa Odenplan din Stockholm, un loc binecunoscut pentru numărul mare de fumători.

Agenţia a filmat reacţiile fumătorilor – unii au fost extrem de surprinşi, alţii au izbucnit pur şi simplu în râs -, iar rezultatul a fost postat online şi a fost diseminat la scară largă.

- See more at: https://www.realitatea.net/aceasta-este-noua-metoda-de-combatere-a-fumatului-ideea-inedita-implementata-in-suedia_2024012.html#sthash.5gGqLOC3.dpuf

Un lanţ farmaceutic suedez a plătit o campanie publicitară, cu scopul de a încuraja fumătorii să se lase de acest obicei nociv, scrie Rador.

La prima vedere, panourile publicitare speciale, amplasate mai ales în faţa staţiilor de metrou, prezintă fotografia unui model cunoscut. În momentul în care un fumător stă în apropiere sau se plimbă prin faţa panoului cu ţigara aprinsă, modelul se mişcă brusc şi începe să tuşească, în mod evident deranjat de fumul de ţigară.

După câteva reprize de tuse, imaginea de pe panou se schimbă din nou, oferind publicului o gamă variată de produse farmaceutice Apotek Hjartat destinate celor care vor să se lase de fumat.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe comedymall.ro

Cum supravietuiesc afacerile mici în criză? Cum supravietuiesc afacerile mici în criză?

Decalogul unui mic antreprenor: Pentru noi în toată această perioadă a contat să nu ne pierdem cumpătul. Să rămânem atenţi. Să vorbim sincer şi deschis cu echipa. Să fim creativi şi să pivotăm rapid atunci când se arată posibilităţi. Să fim optimişti. Să avem încredere. Să fim îndrăzneţi. Să ştim la ce să renunţăm. Să fim recunoscători. Să ne agăţăm de orice ni se oferă.

vezi continuarea

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.