A renunţat să lucreze pentru alţii, iar acum conduce o afacere care creşte cu 100 mil. lei în fiecare an

Postat la 19 iunie 2019 2504 afişări

Horaţiu Ţepeş avea 33 de ani când a apărut în anuarul 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Încă din 2014, el trasa planurile de extindere a Bilka, care şi atunci, ca şi acum, era liderul pieţei locale de ţiglă metalică. Cu o cifră de afaceri de aproximativ cinci ori mai mare, afacerile sale sunt în prezent în plină expansiune peste hotare.

A renunţat să lucreze pentru alţii, iar acum conduce o afacere care creşte cu 100 mil. lei în fiecare an

Care a fost, din punctul dvs. de vedere, cel mai important moment din anii ce au urmat apariţiei dvs. din catalog?

În 2014, Bilka avea 7 ani de activitate şi rezultatele activităţii mele ca manager al companiei erau pe scurt cam aşa: 104 milioane de lei cifră de afaceri la finalul lui 2013, 130 de angajaţi, o suprafaţă dedicată activităţii companiei de 18.500 mp. Cum spuneam şi în 2014 despre planurile companiei, următorii ani au fost marcaţi de investiţii pentru dezvoltarea companiei pe verticală prin dezvoltarea gamei de produse destinate sectorului industrial şi rezidenţial,  şi pe orizontală, vizând pieţe noi de desfacere. Aşa s-a şi întâmplat, şi din 2014 până în prezent performanţele campaniei pe care o conduc sunt: 501 milioane lei (108 milioane de euro) cifră de afaceri pe 2018, 500 de angajaţi, o suprafaţă dedicată activităţii companiei de 140.000 mp, investiţii de 30 milioane de euro şi exporturi de 11 milioane de euro.  

Printre cele mai importante momente din anii ce au urmat apariţiei în catalog (2014) consider relevant de menţionat faptul că Business MAGAZIN găseşte anual în rândul managerilor Bilka oameni ale căror poveste şi rezultate sunt selectate pentru a fi prezentate în catalogul 100 Tineri manageri de top. 

Ce efect a avut asupra carierei dvs. apariţia în catalogul 100 Tineri manageri de top?

Apariţia în catalogul 100 Tineri Manageri a fost printre primele mele apariţii de impact în presa de business. Consider că a fost un punct de pornire în imaginea pe care o am azi ca manager şi om de business. A fost apariţia care a adus în atenţia presei de business activitatea mea, dar şi a companiei pe care o conduc.

Cum aţi descrie rolul dvs. actual?

Deşi îmi place activitatea din aria de operaţional, care în urmă cu 5 ani era predominantă în activitatea mea zilnică, în prezent rolul meu în companie este predominant pe zona de identificare de noi oportunităţi în business şi formarea echipelor de management care să contribuie la creşterea şi dezvoltarea companiei.

Cum aţi caracteriza noua generaţie de tineri manageri?

O generaţie care nu stă degeaba, cu orizonturi lărgite şi oportunităţi infinite.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.