A refuzat un job la Valentino în New York ca să se întoarcă în România

Autor: Razvan Muresan Postat la 20 iunie 2013 3617 afişări

Mădălina Pascu a început facultatea de comerţ din cadrul ASE Bucureşti, dar a plecat să studieze comerţ la universitatea Ca´Foscari din Veneţia. Ulterior, a făcut doi ani de specializare într-un departament de comerţ exterior din Italia şi a primit, prin intermediul facultăţii, un internship în vânzări la Valentino la New York: „Acolo am învăţat ce înseamnă să fii structurat”.

A refuzat un job la Valentino în New York ca să se întoarcă în România

„Te duci acolo, vezi cât de mult se munceşte şi vezi lucrurile mai închegate. Acolo, dacă greşeşti de trei ori, un mail, un raport greşit şi o eroare gramaticală şi eşti concediat”, spune tânăra de 32 de ani.

“Când vezi cum sunt oamenii de acolo, începi să apreciezi foarte mult România şi modul în care noi acordăm timp tradiţiilor şi familiei. Stilul nostru de viaţă este foarte diferit. Americanii sunt foarte reci, iar succesul lor stă în disciplina pe care o impun şi lipsa de permisivitate. De exemplu, directoarea de vânzări avea 27 de ani şi era acolo pe merit şi ambiţie”, explică Mădălina Pascu.

Deşi a refuzat o oferta de salariu de 7.000 de dolari la New York după terminarea intenshipului, astăzi Mădălina Pascu conduce activităţile Salestrust.eu în România, companie responsabilă de instruirea oamenilor de vânzări din companii prin intermediul calificarii profesionale internationale ISMM. Firma a avut până acum circa 40 de cursanţi, preţul calificarii este de 16.000 de euro pentru o perioadă de trei ani.

„În România se acordă involuntar mai multă atenţie calităţii vieţii, aşa cum suntem noi cu neajunsurile noastre. Plecarea m-a făcut să accept mai uşor ce se întâmplă aici. Pot să merg pe o stradă plină de praf şi să fiu fericită. N-aş fi rămas la New York nici pentru cel mai frumos penthouse”, mai spune Pascu.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/a-refuzat-un-job-la-valentino-in-new-york-ca-sa-se-intoarca-in-romania-10991540
10991540
comments powered by Disqus
Cum a ajuns o companie din Bistriţa să valoreze 70 de milioane de euro şi să atragă atenţia unor companii gigant precum Tesla şi Volkswagen Cum a ajuns o companie din Bistriţa să valoreze 70 de milioane de euro şi  să atragă atenţia unor companii gigant precum Tesla şi Volkswagen

Chiar dacă investiţiile noi în producţie au devenit un soi de rara avis a industriei locale, schimbările din domeniu nu înseamnă doar închideri de fabrici, ci şi intrarea pe cele mai noi nişe ale industriei globale.

vezi continuarea
Mediafax
VIDEO. Mii de oameni au participat la o „petrecere de adio” pentru coronavirus. Unde s-a întâmplat VIDEO. Mii de oameni au participat la o „petrecere de adio” pentru coronavirus. Unde s-a întâmplat
1 IULIE. Măsurile de relaxare au fost amânate. Care sunt noile prevederi şi în ce condiţii pot fi închise terasele
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
SONDAJ: Gabriela Firea pierde teren în faţa lui Nicuşor Dan SONDAJ: Gabriela Firea pierde teren în faţa lui Nicuşor Dan
Candidatul USR PLUS la Primăria Sectorului 5 îl acuză pe Daniel Florea de abuz în serviciu
MonitorulSiguranteiCetateanului
Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a) Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a)
COMENTARIU Marius Oprea: România, o ţară săracă? Fraierii sînt săraci. Şmecherii prosperă

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.