5 to go estimează un avans de 18% al cifrei de afaceri în 2025, până la 65 mil. euro. Radu Savopol, cofondator: Am continuat dezvoltarea conform planificării, am ajuns la 720 locaţii şi încheiem un an solid
Lanţul de cafenele 5 to go estimează că va încheia anul 2025 cu o cifră de afaceri de aproximativ 65 de milioane de euro, în creştere cu 18% faţă de 2024, când businessul a depăşit pragul de 55 de milioane de euro.
Evoluţia se situează uşor sub nivelul bugetat pentru primele zece luni ale anului, pe fondul presiunilor fiscale şi al unei prudenţe accentuate în consum, potrivit lui Radu Savopol, cofondator al 5 to go.
„Cifra de afaceri este uşor sub bugetul estimat pentru primele zece luni ale anului, pe fondul impactului măsurilor fiscale, care i-a făcut pe oameni mai atenţi la cheltuieli. Cu toate acestea, strategia noastră este construită tocmai pentru astfel de momente dificile(…) Am continuat dezvoltarea conform planificării, am ajuns la 720 locaţii şi încheiem un an solid, cu planuri ambiţioase pentru 2026, încrezători în scalabilitatea modelului nostru de business”, subliniază Radu Savopol.
În 2025, reţeaua s-a extins cu 98 de cafenele noi şi a atras 53 de noi parteneri în sistemul de franciză, ajungând la o prezenţă în 160 de oraşe din România, cu peste 700 de locaţii active. Potrivit datelor companiei, unităţile 5 to go au înregistrat 21,7 milioane de vizite în cursul anului, cel mai mare volum fiind generat de băuturile pe bază de cafea cu lapte, cu 6,9 milioane de latte-uri vândute.
2025 a marcat un an de la intrarea fondurilor de investiţii INVENIO Partners şi Accession Capital Partners (ACP) în acţionariatul companiei, precum şi consolidarea structurii de management, prin numirea lui Rareş Mărculeţ în funcţia de director financiar (CFO) şi desemnarea lui Georgi Muhovski în rolul de Country Manager pentru Bulgaria, piaţă considerată de companie drept a doua ca importanţă după România.
Primele francize din Sofia au fost deja semnate, în timp ce expansiunea continuă şi în Republica Moldova, unde, la un an de la intrarea pe piaţă, brandul operează cinci cafenele şi 12 unităţi de tip coffee corner.
Totodată, prima cafenea 5 to go din Irlanda este în pregătire pentru lansare, potrivit oficialilor companiei.
Pentru 2026, 5 to go îşi propune să atingă pragul de 800 de cafenele la nivel de reţea, dintre care 25 în afara României, mizând în continuare pe modelul de franciză şi pe poziţionarea în zona de accesibilitate, într-o piaţă a cafenelelor din ce în ce mai competitivă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













