105 Cele mai puternice femei din business - Emilia Popa, head of marketing and communication, Mazars România

Postat la 07 august 2020 109 afişări

Emilia Popa are o experienţă de peste 10 ani în industria serviciilor financiare şi de consultanţă, concentrându-se pe brand management, identitate corporativă, dezvoltare de produse, comunicare de criză, branding de angajator şi new media pentru clienţii B2B.

105 Cele mai puternice femei din business - Emilia Popa, head of marketing and communication, Mazars România

 Ea a jucat un rol central în două procese de rebranding implementate cu succes, şapte produse nou lansate în ultimii trei ani, obţinerea locului 1 trei ani la rând în cadrul unui grup de companii prezent în 67 de ţări în ceea ce priveşte expunerea în media şi 170 de evenimente de business. De la începutul acestui an, Emilia este implicată în proiectele educaţionale şi de antreprenoriat social, fiind unul dintre membrii Fundaţiei C.A.E.S.A.R. (Centrul pentru Acces la Expertiza Studenţilor şi Absolvenţilor Români). A absolvit recent cu magna cum laude Oxford College of Marketing, fiind recunoscută ca membră asociată a Chartered Institute of Marketing. A studiat management economic în cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti, cu o bursă de 6 luni la Faculdade de Economia da Universidade do Porto. A absolvit programul de masterat Managementul Proiectelor organizat de Facultatea de Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică în colaborare cu Facultatea de Management din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti.

Urmărește Business Magazin

6 luni în care solidaritatea a fost cuvântul cheie şi în business 6 luni în care solidaritatea a fost cuvântul cheie şi în business

Trecuseră ani buni de când vorbisem cu un cunoscut om de afaceri. Şi totuşi, în seara de 12 martie, în care ne pregăteam „să ne facem bagajele” din redacţie şi să lucrăm de acasă – pe termen nedefinit – m-a sunat personal.

vezi continuarea
ZF.ro
Cum au reuşit doi antreprenori să readucă la viaţă apa de colonie şi să o transforme într-un produs de lux cu prezenţă în toată lumea Cum au reuşit doi antreprenori să readucă la viaţă apa de colonie şi să o transforme într-un produs de lux cu prezenţă în toată lumea
Noua realitate din piaţa muncii. Ce trebuie să ştiţi
Mediafax
Ce au spus Trump şi Biden despre pandemia COVID-19, economia SUA, schimbările climatice şi conflictul rasial Ce au spus Trump şi Biden despre pandemia COVID-19, economia SUA, schimbările climatice şi conflictul rasial
Diferenţă de investiţii în infrastructură de 1.150 de miliarde de euro între Europa de Est şi cea de Vest
MonitorulApararii
China celor „patru primăveri” şi a intereselor strategice în Iran China celor „patru primăveri” şi a intereselor strategice în Iran
Construcţia a şase corvete Gowind suspendată de Malaezia. Motive să ne îngrijorăm?
MonitorulPartidelor
Clotilde Armand: Matematic am învins. Primul lucru pe care-l vom face va fi o ”primărie de sticlă” Clotilde Armand: Matematic am învins. Primul lucru pe care-l vom face va fi o ”primărie de sticlă”
Gabriela Firea CONTESTĂ rezultatul alegerilor
MonitorulSiguranteiCetateanului
Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban
COMENTARIU Valeriu Şuhan Interviu cu un strigoi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.