www.MeciulMileniului.ro

Postat la 11 aprilie 2006 2 afişări

Dubla dintre Steaua si Rapid, contand pentru semifinala UEFA, a avut o audienta-record si pe Internet, in meciul decisiv.

Dubla dintre Steaua si Rapid, contand pentru semifinala UEFA, a avut o audienta-record si pe Internet, in meciul decisiv.

 

Nu numai Antena 1 si Realitatea TV au atras audiente-record in timpul celor doua partide dintre Rapid si Steaua din sferturile UEFA, ci si Internetul. Situl www.MeciulMileniului.ro - un proiect netBridge, companie de servicii prin Internet - a avut, conform propriilor declaratii, un trafic de peste 20.000 de utilizatori in timpul partidei decisive dintre Steaua si Rapid de saptamana trecuta, desfasurata pe stadionul Lia Manoliu.

 

Traficul a venit atat de pe teritoriul Romaniei (peste trei sferturi din audienta), cat si din strainatate - meciul fiind cel mai urmarit in SUA, Marea Britanie, Canada, Franta si Germania. "A fost un record de audienta, dat fiind ca meciul a fost precedat de o minicampanie de numai trei zile", a declarat Orlando Nicoara, director general al netBridge, pentru BUSINESS Magazin. Vizionarea meciului a fost gratuita, pe baza unei inscrieri anterioare.

 

Nicoara mai spune ca s-a inregistrat un record si in materie de audienta a reclamelor postate pe site - 500.000 de vizionari - dar si de click-uri pe bannerele publicitare - 50.000, acesta din urma fiind echivalent cu numarul de clickuri atras de o campanie cu o durata de o luna. Meciul dintre Steaua si Rapid a fost prima transmisiune online din Romania a unui meci de fotbal in direct. Aceasta a fost posibila gratie unui contract de revanzare dintre compania de marketing sportiv Kick Off Sports si netBridge, avand o valoare cuprinsa intre 5.000 si 10.000 de euro, conform netBridge.

 

La randul sau, Kick Off Sports cumparase de la clubul Steaua drepturile de difuzare a partidei pe Internet si pe telefonul mobil. Compania nu a dezvaluit valoarea contractului, dar, conform unor estimari, aceasta s-ar fi situat in jurul procentului de 10% din valoarea contractului de televizare a meciului (estimat la circa 280.000 de euro, suma incluzand si veniturile din publicitatea pe stadion vizibila la TV, spun surse BUSINESS Magazin).

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
www.MeciulMileniului.ro
/media-marketing/www-meciulmileniului-ro-1005482
1005482
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.