Tehnici de crestere a audientei

Postat la 17 februarie 2006 1 afişăre

Pentru a creste audienta, publisherii nu recurg numai la suplimente, concursuri cu premii pentru cititori sau promotii de abonament. La fel de importante sunt lansarile, relansarile, extensia si improspatarea de brand, dar si fuziunile si achizitiile - la care piata a asistat din plin in ultima perioada.

Pentru a creste audienta, publisherii nu recurg numai la suplimente, concursuri cu premii pentru cititori sau promotii de abonament. La fel de importante sunt lansarile, relansarile, extensia si improspatarea de brand, dar si fuziunile si achizitiile - la care piata a asistat din plin in ultima perioada.

Iata cateva exemple recente, mentionate aleatoriu:

Lansare: Joy, Bolero, SuperBebe, BUSINESS Magazin, Apropo TV, Men’s Health, F1 Racing, Saptamana Financiara. 

Relansare: Cotidianul, Dupa Afaceri.  

Extensie de brand: Suplimentele publicatiilor (cotidiene); topuri diverse (Top 100 Femei de Succes).  

Improspatare de brand: Gazeta Sporturilor. 

Dezvoltare pe orizontala: Cazul grupului Academia Catavencu (care a plecat de la un saptamanal si a ajuns in prezent sa aiba in portofoliu sapte periodice, un cotidian, o statie radio si o agentie media).


Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Tehnici de crestere a audientei
/media-marketing/tehnici-de-crestere-a-audientei-978237
978237
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.