Publicitatea, incotro?
"Integrarea mesajului publicitar" si "viteza de transmitere" au fost cuvintele de ordine in limbajul comunitatii de publicitate prezente la Cannes Lions 2006, dupa parerea lui Terry Savage, presedinte executiv Cannes Lions.
PERSONALIZARE: Se merge din ce in ce mai mult pe dezvoltare de continut personalizat, pe inserare de produs in programele de televiziune (TV placement), filme sau chiar in muzica - a fost una dintre concluziile unui seminar care i-a gazduit, printre altii, pe Guy Seese, creative director la Goodby, Silverstein & Partners si pe Bob Scarpelli, chairman-chief creative officer, DDB Worldwide (ambele laureate traditionale ale festivalului de la Cannes).
STATISTICI: Conform unui studiu realizat de Advertising Age in randul celor mai mari 100 de advertiseri ai lumii, peste 70% dintre acestia au recurs la "branded advertising" (ex.
CLASICUL NU MOARE: Vechile metode de publicitate nu mor: Nike cheltuie in continuare foarte mult pe mass-media traditionale.
UNITATE: Agentiile de creatie, agentiile de media si oamenii de strategie ar trebui sa stea la aceeasi masa atunci cand stabilesc planul de bataie al unei campanii/brand. Discutiile separate nu mai au ce cauta in aceste timpuri.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












