MEDIA: Vacuta Milka a plecat sa pasca promovarea brandului

Postat la 10 aprilie 2007 4 afişări

Din dorinta de a se diferentia, campaniile de promovare apeleaza la programe neconventionale. Kraft Foods a inceput un turneu european cu vacuta Milka, mascota marcii de ciocolata.

Din dorinta de a se diferentia, campaniile de promovare apeleaza la programe neconventionale. Kraft Foods a inceput un turneu european cu vacuta Milka, mascota marcii de ciocolata.

 

Vaca mov va fi plimbata in peste 60 de orase europene, din Italia, Germania, Olanda, Spania, Portugalia, Belgia, Luxemburg, Austria, Polonia, Romania, Ucraina, Turcia, Ungaria, Slovenia, Croatia si Serbia. Opt din orasele traseului urmat de Milka sunt romanesti.

 

La Bucuresti, Milka a poposit in Parcul Tineretului in 8-9 aprilie, "unde consumatorii au putut cunoaste indeaproape lumea Milka", a declarat Doina Cavache, corporate affairs manager, Kraft Foods Romania. Festivalul isi propune sa aduca imaginea Alpilor, locul natal al Milka, intr-un cort cu o suprafata de 100 de metri patrati. Copiii de toate varstele s-au putut juca in spatii special amenajate, au putut face poze cu vaca Milka si au la dispozitie un perete pentru catarat.

 

Pentru participantii la evenimentele organizate in turneul Milka se desfasoara actiuni de sampling, iar produse cu insemnul marcii (brelocuri, vacute de plus si camioane de jucarie) pot fi cumparate de la minimagazinul plasat in spatiul in care se desfasoara evenimentele. In paralel cu periplul european al mascotei marcii se desfasoara o promotie, marile premii fiind o excursie in Alpi pentru patru persoane.

 

Turneul Milka se desfasoara in premiera la nivel european, spune Cavache: astfel de evenimente au mai avut loc la o scara mai mica, in cateva orase din Germania, iar in urma reactiei publicului departamentul de marketing al Kraft Foods a decis sa extinda proiectul la nivelul intregului continent.

 

Ca eveniment de marketing neconventional, turneul Milka nu este o premiera pe piata romaneasca, in care concurenta tot mai aspra din domeniul bunurilor de larg consum obliga companiile sa-si diferentieze nu numai produsele, ci si campaniile de promovare. Astfel, asocierea brandului de bauturi racoritoare Sprite cu skateboardul sau alaturarea imaginii napolitanelor Joe de Cupa Dacia in campionatul national de raliuri sunt evenimente ce se inscriu pe aceeasi linie.   

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/media-vacuta-milka-a-plecat-sa-pasca-promovarea-brandului-1008831
1008831
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.