Management nou la ARMAD

Postat la 15 martie 2006 1 afişăre

Cu un nou presedinte, Asociatia Romana de Marketing Direct isi propune sa schimbe legislatia referitoare la datele personale intr-una cu prevederi "mai clare si mai favorabile".

Cu un nou presedinte, Asociatia Romana de Marketing Direct isi propune sa schimbe legislatia referitoare la datele personale intr-una cu prevederi "mai clare si mai favorabile".

Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD) a anuntat noua sa conducere saptamana trecuta. In functia de presedinte a fost ales Marian Seitan, membru fondator al asociatiei si presedinte ale companiei Hit Mail. Seitan a fost ales in aceasta pozitie cu un mandat de un an.  

In cadrul intrunirii ARMAD a fost ales, de asemenea, si noul Consiliu Director al asociatiei. Acesta reuneste urmatoarele companii: Direct Marketing Group,  Hit Mail, Mailers, MRM, Open Public Services, Reader’s Digest, Rentrop & Straton. 

Principalele obiective ale noii echipe de conducere sunt promovarea marketingului direct in Romania si cresterea vizibilitatii acestui domeniu. De asemenea, ARMAD isi propune sa transforme legislatia referitoare la datele personale intr-una cu prevederi "mai clare si mai favorabile". Cresterea numarului de membri ai asociatiei este un alt obiectiv pe care asociatia l-a anuntat saptamana trecuta. Ca actiuni punctuale, noul presedinte ARMAD doreste sa obtina din partea furnizorilor principali "conditii comerciale si procedurale mai bune".

Acestia sunt Posta Romana, RomTelecom, Connex, Orange, Zapp. 

"In 2004, Posta Romana si Avocatul Poporului ne-au constientizat ca partener de negociere si au inceput sa tina cont de opiniile noastre. Dorim sa continuam acest tip de colaborare, bazat pe o relatie de parteneriat", a spus Marian Seitan. 

ARMAD este o asociatie cu caracter nepatrimonial creata cu scopul de a proteja interesele persoanelor fizice si juridice ce isi desfasoara activitatea profesionala in marketing direct. Asociatia a fost infiintata in 2003 de catre sapte companii active pe piata marketingului direct: Hit Mail Romania, Mailers, Mercury Promotions, MRM Partners, Open Public Service, Proximity, Rentrop & Straton.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Management nou la ARMAD
/media-marketing/management-nou-la-armad-977636
977636
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.