Interdictii si replieri

Postat la 28 februarie 2006 1 afişăre

CNA a interzis difuzarea noului spot la guma Orbit si aparitia, in emisiunile sportive, a materialelor care poarta sigla "Dinamo TV".

CNA a interzis difuzarea noului spot la guma Orbit si aparitia, in emisiunile sportive, a materialelor care poarta sigla "Dinamo TV".

 

Pleon Graffiti, agentia care se ocupa de contul Orbit, a anuntat ca va opera "in cel mai scurt timp posibil" modificarile la spotul  care a fost interzis de Consiliul National al Audiovizualului (CNA). Agentia nu a dat insa nici un fel de detalii despre costurile pe care modificarea spotului le va presupune.

 

Reprezentantii Wrigley, compania care produce guma, au spus insa ca vor fi eliminate toate referintele medicale, precum si sintagma "este de ajuns sa mesteci Orbit dupa fiecare masa" -  care ar induce  ideea, potrivit CNA, ca nu mai trebuie sa se spele pe dinti. CNA a interzis spotul invocand faptul ca nu este permisa difuzarea de publicitate si teleshopping pentru diverse categorii de produse - de la medicamente, vitamine, nutrienti pana la suplimente nutritive, tratamente medicale si produse de larg consum - daca prezentarile din spoturi "asociaza elemente din domeniul medical ce pot sugera un acord sau o recomandare medicala". Spotul interzis de CNA abia fusese lansat si promova guma de mestecat Orbit intr-o noua formula, care ar reduce, potrivit prezentarii, cu pana la 40% riscul aparitiei cariilor.

 

O alta interdictie data de CNA de saptamana trecuta se refera la sigla "Dinamo TV". CNA a cerut oficial tuturor posturilor de televiziune din tara sa nu mai difuzeze in cadrul emisiunilor sportive materiale care poarta sigla "Dinamo TV". CNA isi motiveaza cererea prin aceea ca nu a acordat clubului sportiv Dinamo nici un fel de licenta pentru producerea si difuzarea de programe audiovizuale destinate publicului. "Prezenta siglei Dinamo TV induce in eroare publicul, intrucat nu exista nici un radiodifuzor sau canal de televiziune cu aceasta denumire", se arata intr-un comunicat CNA.

 

Imediat a venit si replica presedintelui CA al FC Dinamo, Nicolae Badea, care a spus ca nu i se pare normala reactia CNA si ca Dinamo TV "nu este o televiziune clasica". Badea a adaugat ca "Dinamo TV" este marca inregistrata la OSIM si nu o televiziune clasica, in sensul normelor CNA", adaugand ca nu considera "normala reactia domnului Ralu Filip". El a explicat ca Dinamo TV nu emite, dar produce materiale destinate posturilor de televiziune din Romania. "Nu cred ca numele Dinamo TV este treaba CNA", a declarat Nicolae Badea.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Interdictii si replieri
/media-marketing/interdictii-si-replieri-977203
977203
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.