In the spotlight

Postat la 25 septembrie 2007 1 afişăre

Ideea: Pepsi Light le intelege pe femei

Client: Pepsi Co

Brand: Pepsi Light

Agentia: Graffiti BBDO

Canale: TV, presa scrisa

 

Agentia Graffiti BBDO semneaza noua campanie Pepsi Light, care isi propune  sa prezinte dorintele si dilemele cotidiene ale femeii obisnuite. Strategia de comunicare are ca scop crearea unei identificari emotionale cu brandul, prin intermediul unor situatii aparent banale pentru barbati, dar consumatoare de efort si energie pentru femei. "Doar o femeie poate intelege ca scrierea unui SMS pentru el iti poate lua ore intregi. Ca sfaturile de la prietene sunt nu numai placute, dar chiar necesare... Si Pepsi Light", sunt cateva din mesajele campaniei, care se va desfasura la nivel national intre 15 septembrie si 31 octombrie. Aceasta este si prima campanie integrata Pepsi Light dezvoltata in totalitate in Romania. Pepsi Light si Pepsi Max sunt lideri pe segmentul bauturilor fara zahar, iar agentia Graffiti BBDO este cea mai veche agentie romaneasca si unul dintre principalii jucatori pe piata locala de comunicare.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
In the spotlight
/media-marketing/in-the-spotlight-1010484
1010484
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.