In the spotlight

Postat la 18 septembrie 2007 1 afişăre

Ideea: Copper Beech comunica beneficiile viitorului complex imobiliar Blue Tower

Client: Copper Beech

Brand: Copper Beech Blue Tower

Agentia: Publicis

Canale: presa scrisa, Internet, TV

 

Agentia de publicitate Publicis a realizat comunicarea creativa pentru proiectul rezidential Copper Beech Blue Tower din Bucuresti, care incepe sa fie promovat in aceasta luna. La baza conceptului a stat evidentierea beneficiilor legate de spatiul noului imobil Blue Tower: proximitatea lacului Plumbuita, a parcului si privelistea neobstructionata. Clientul a dorit o comunicare de tipul "emotional lifestyle", care sa transmita direct beneficiile produsului. Conceptul, intitulat "Chain reaction", pivoteaza in jurul fiecarui beneficiu, vrand sa demonstreze ca la proiectarea imobilului s-au luat in calcul toate asteptarile viitorilor proprietari. Headline-urile descriptive prezinta simplu oferta: "Noi iti dam lumina naturala. Tu adu-ti plantele; Noi iti dam un lac. Tu adu-ti barca; Noi iti dam un parc. Tu adu-ti copiii..." Campania se va derula prin presa si prin bannere pe Internet. In plus, Publicis dezvolta un spot TV care va fi difuzat in cinematografele Movieplex, Multiplex si Cinema Pro.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
In the spotlight
/media-marketing/in-the-spotlight-1010423
1010423
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.