In the spotlight

Postat la 28 august 2007 1 afişăre

Ideea: Produsele Tnuva pastreaza gustul dragostei

Client: Tnuva Romania

Brand: Tnuva

Agentia: McCann Erickson

Canale: TV, OOH

 

Sub sloganul "Pastreaza gustul dragostei", campania de comunicare pentru lansarea pe piata din Romania a produselor lactate Tnuva demareaza cu prezentarea spotului "Nasterea" pe noua canale TV.


"Este un moment foarte important in istoria companiei Tnuva: momentul in care facem cunostinta oficial cu intreaga comunitate romaneasca", declara Sagit Tzur-Lahav, VP Marketing al Tnuva Romania.


Rolul echipei de creatie McCann Erickson a fost acela de a transmite catre publicul larg esenta brandului Tnuva. Spotul rezultat compara sentimentul pe care il are un nou-nascut cand se afla in bratele mamei cu gustul hranitor si senzatia de bine induse de consumul de produse lactate proaspete. "A fost un brief destul de greu, intrucat clientul ne-a cerut o campanie care sa faca legatura intre Tnuva si dragostea de familie autentica. Or, in aceasta categorie, toata lumea uzeaza si abuzeaza de cuvinte care definesc afectiunea intre membrii familiei. In aceste conditii, ne-am temut ca n-o sa ne putem diferentia in oceanul de zambete cu toti dintii si de imbratisari de reclama care populeaza peisajul publicitatii noastre", declara Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director, McCann Erickson.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
In the spotlight
/media-marketing/in-the-spotlight-1010231
1010231
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.