In the spotlight

Postat la 21 august 2007 2 afişări

Ideea: Zaraza isi respecta clientii

Client: Murfatlar Romania

Brand: Zaraza

Agentia: Next Advertising si Cap

Canale: TV

 

Next Advertising si Cap au lansat o campanie ce anunta asocierea Zaraza cu importante carti din literatura universala. Campania este formata din doua spoturi: primul promoveaza pachetul ZarazaAromanul "Procesul" al lui Kafka, iar cel de-al doilea pachetul ZarazaAromanul "3 intr-o barca" de Jerome K. Jerome.  Dupa ce Zaraza si-a definit pozitia fata de sustinerea adevaratelor valori si a "adevaratilor domni" prin campaniile de la sfarsitul anului trecut, campania de acum face un pas inainte. "Zaraza este primul brand care a avut curajul sa supere o anumita categorie de populatie. Daca spui «respect» trebuie sa arati respect", a declarat Raluca Feher, copywriter al Cap.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
In the spotlight
/media-marketing/in-the-spotlight-1010192
1010192
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.