IN THE SPOTLIGHT

Postat la 17 iulie 2007 1 afişăre

IDEEA: Fulga include si elemente rationale pe langa cele emotionale

CLIENT: Albalact

BRAND: Fulga

AGENTIA: Publicis

CANALE TV: TV, machete publicitare, presa scrisa pentru copii si mame

 

Noua campanie Fulga  a fost realizata de Publicis si vine sa aniverseze cei trei ani pe care i-a implinit vacuta animata. Aceasta aniversare inseamna si extinderea de pe segmentul UHT pe segmentul lactatelor proaspete, cu iaurturile Fulga.

 

Noua campanie de comunicare intareste notorietatea brandului Fulga cu intreg portofoliul sau, fara sa se limiteze la un anumit produs. In plus, campania introduce acele elemente rationale, eclipsate in vechile spoturi de argumentele emotionale si de personalitatea vacutei jucause. Elementele rationale sunt menite sa valorifice notorietatea marcii, dar si sa ii adauge argumente convingatoare de cumparare.

 

Campania dezvoltata de Publicis doreste sa completeze marca Fulga prin crearea unei platforme rationale, cu ajutorul conceptului denumit "Truisme", iar  vacuta anunta "M-am mai gandit....".

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
IN THE SPOTLIGHT
/media-marketing/in-the-spotlight-1009844
1009844
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.