IN THE SPOTLIGHT

Postat la 26 iunie 2007 1 afişăre

Ideea: Fiecare bucurie este mai mare atunci cand o impartasesti cu cei dragi

Client: Orange Romania

Brand: Orange

Agentia: Leo Burnett

Canale: TV, presa scrisa, radio, panotaj stradal si materiale pentru punctele de vanzare

 

Leo Burnett a realizat campania "Orange Young" - un nou program ce ofera tinerilor abonati si utilizatorilor de cartele PrePay o noua gama de facilitati - conceputa in jurul ideii ca fiecare bucurie este mai mare atunci cand o impartasesti cu cei dragi. Emilian Arsenoaiei, Creative Director al Leo Burnett, declara: "E o poveste simpla despre lucruri care se pot intampla doar intre prieteni, o poveste spusa, speram noi, cu charisma".

 

Mesajul "castiga impreuna cu prietenii" a fost pus in valoare cu executii pentru TV, presa, radio, panotaj stradal si materiale pentru punctele de vanzare. Pentru executia TV, agentia a continuat platforma de comunicare dezvoltata de Orange impreuna cu Wieden & Kennedy Londra. Spotul TV din cadrul campaniei este o premiera pentru Romania, fiind realizat in intregime folosind personaje-jucarie. Utilizarea tehnicii "stop-frame" creeaza un stil vizual foarte modern si inovator, extrem de apreciat in randul tinerilor.   

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
IN THE SPOTLIGHT
/media-marketing/in-the-spotlight-1009617
1009617
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.