Doua campanii „algo“

Postat la 01 februarie 2006 1 afişăre

Cele doua campanii de imagine in premiera ale Algocalminului si Algozone-ului arata interesul celor doi competitori pentru un business "fara dureri de cap".

Cele doua campanii de imagine in premiera ale Algocalminului si Algozone-ului arata interesul celor doi competitori pentru un business "fara dureri de cap".

  • ALGOCALMIN

BRAND: Algocalmin (Sicomed)
TITLUL CAMPANIEI: Te doare romaneste, iti trece romaneste
SLOGAN: Fara chiu si fara vai
OBIECTIVE COMUNICARE: Portretizarea personalitatii marcii. Consolidarea notorietatii
OBIECTIVE MARKETING: Cresterea cotei volumice de piata cu doua procente
CONCEPT: Prezentarea Algocalminului ca fiind analgezicul romanesc prin excelenta. 
CANALE TV: TVR 1, TVR 2, Pro TV, Acasa
PRINT: Unica, Pro TV Magazin, Rebus, Flacara, Lumea Femeilor, TV Mania
INVESTITII RATE-CARD*: 1.406.036 euro (734 aparitii TV); 32.872 euro (14 aparitii in print)

  • ALGOZONE

BRAND: Algozone (Ozone)
TITLUL CAMPANIEI: "9 rooms"
SLOGAN:  N/A
OBIECTIVE COMUNICARE: Pozitionarea produsului ca marca mass-market 
OBIECTIVE MARKETING: Dublarea cotei de piata
CONCEPT: Prin metoda testimonialului, personajele din cele noua incaperi recomanda produsul, intr-un fel sau altul.


CANALE TV: Pro TV, Antena 1, Acasa TV, Prima TV, TVR 1, Pro Cinema, Discovery, Realitatea TV.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Doua campanii „algo“
/media-marketing/doua-campanii-algo-977689
977689
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.