Doua campanii algo
Cele doua campanii de imagine in premiera ale Algocalminului si Algozone-ului arata interesul celor doi competitori pentru un business "fara dureri de cap".
Cele doua campanii de imagine in premiera ale Algocalminului si Algozone-ului arata interesul celor doi competitori pentru un business "fara dureri de cap".
- ALGOCALMIN
BRAND: Algocalmin (Sicomed)
TITLUL CAMPANIEI: Te doare romaneste, iti trece romaneste
SLOGAN: Fara chiu si fara vai
OBIECTIVE COMUNICARE: Portretizarea personalitatii marcii. Consolidarea notorietatii
OBIECTIVE MARKETING: Cresterea cotei volumice de piata cu doua procente
CONCEPT: Prezentarea Algocalminului ca fiind analgezicul romanesc prin excelenta.
CANALE TV: TVR 1, TVR 2, Pro TV, Acasa
PRINT: Unica, Pro TV Magazin, Rebus, Flacara, Lumea Femeilor, TV Mania
INVESTITII RATE-CARD*: 1.406.036 euro (734 aparitii TV); 32.872 euro (14 aparitii in print)
- ALGOZONE
BRAND: Algozone (Ozone)
TITLUL CAMPANIEI: "9 rooms"
SLOGAN: N/A
OBIECTIVE COMUNICARE: Pozitionarea produsului ca marca mass-market
OBIECTIVE MARKETING: Dublarea cotei de piata
CONCEPT: Prin metoda testimonialului, personajele din cele noua incaperi recomanda produsul, intr-un fel sau altul.
CANALE TV: Pro TV, Antena 1, Acasa TV, Prima TV, TVR 1, Pro Cinema, Discovery, Realitatea TV.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












