DESPRE TIME OUT
Time Out, adusa sub licenta in Romania de Ancor Publishing, este cel mai recent titlu pe piata publicatiilor-ghid de petrecere a timpului liber. Iar saptamana acesta va fi lansat, o data cu editia electronica a "24-FUN" si "Horeca 100%", un ghid al localurilor si hotelurilor din Bucuresti.
IN
DATE TEHNICE: APARITIE: Time Out apare de doua ori pe luna, intr-un tiraj de 20.000 de exemplare si costa 2,9 RON.
DISTRIBUTIE: Reteaua de distributie locala si puncte de vanzare alternative: librarii, statii de benzina, mall-uri, supermarket-uri. GRUPUL-TINTA: persoanele intre 20 si 50A ani, dintre care 50% in intervalul 30-35 de ani. Au studii medii si superioare. Sunt persoane active care isi petrec timpul liber in afara casei si sunt interesate de arta si divertisment.
PREZENTA INTERNATIONALA: CAND? Time Out a aparut pentru prima oara acum 36 de ani. CaT? Audienta totala saptamanala a revistei este de 1 milion de cititori si are 5 milioane de accesari lunar ale sitului.
DIFERENTIERE: Cele mai importante elemente ce o diferentiaza pe Time Out sunt: 1. Numele international, publicatia fiind adusa sub licenta (conform unor informatii neoficiale, valoarea licentei ar fi de 40.000 de euro; suma nu a fost comentata de publisheri); 2. Lipsa gratuitatii, fiind contra-cost. 3. Este un produs jurnalistic de sine statator.
SURSA: TIME OUT BUCURESTI
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












