Citeşte în noul număr Business Magazin din 27 noiembrie 2017

Autor: Florin Casota, Roxana Cârcior Postat la 24 noiembrie 2017 113 afişări

“Povestea brandurilor româneşti din vin” este materialul de copertă pe care revista Business Magazin vi-l propune începând de luni, 27 noiembrie 2017.

COVER STORY:  2017 a fost un an bun pentru industria vinului, mărcile se întăresc de la an la an, dar există şi o întreagă paletă de minusuri – de la lipsa studiilor amănunţite şi până la nevoia acută a unei strategii de promovare a vinurilor rom~neşti. cum se diferenţiază un vin de horeca faţă de unul de retail? la ce se uită un client când vine vorba de o achiziţie: la preţ, brand, etichetă, soi? cât de mult contează eticheta ”made in romania“? câte crame îşi deschid porţile pentru turişti? cu ce tipuri de mâncăruri se asociază diferite feluri de vin? 

 


CATALOG: Clasamentul valorilor, la a 12-a ediţie


RETAIL: Sprint pe piaţa arcticolelor sportive


COMERŢ: Cumpărăturile online, din ce în ce mai populare


ANTREPRENORIAT: Puterea simbolurilor


SPECIAL: Jaf şi crimă în Paradis

Începând din 17 septembrie 2012, revista Business Magazin se distribuie în exclusivitate în reţelele Inmedio şi Relay sau pe bază de abonament.

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/citeste-in-noul-numar-business-magazin-din-27-noiembrie-2017-16831825
16831825
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.