Citeşte în noul număr Business Magazin din 19 ianuarie 2015

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 16 ianuarie 2015 923 afişări

"Valoarea clientului din România. Cine şi de ce calculează acest indice" este materialul de copertă pe care revista Business Magazin vi-l propune din 19 ianuarie.

COVER STORY:  Valoarea clientului din România. Cine şi de ce calculează acest indice

Ce este valoarea în timp a clientului? Cine şi de ce o calculează? Cui îi foloseşte? Care sunt factorii care o influenţează? În ce fel variază în timp şi de la o industrie la alta, de la individ la individ? Sunt doar câteva din întrebările la care am invitat să răspundă reprezentanţi din toate domeniile. Valoarea unui client este un indicator folosit mai degrabă în pieţele avansate şi sofisticate, prea puţin folosit pe piaţa locală. Cert este însă că firmele care l-au adoptat îşi cresc şi veniturile, şi profitabilitatea.


STRATEGIE: Shimon Galon predă lecţia de utilizare a brandului personal


AUTO: Arta de a vinde maşinile care se vând singure


ANTREPRENORI: Inventarea berii artizanale româneşti Zăganu


INTERNAŢIONAL: Masacrul de la Charlie Hebdo. Un război între două lumi


Începând din 17 septembrie 2012, revista Business Magazin se distribuie în exclusivitate în reţelele Inmedio şi Relay sau pe bază de abonament.

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/citeste-in-noul-numar-business-magazin-din-19-ianuarie-2015-13769637
13769637
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.