Business Magazin ediţie tematică - CEO Orange: Digitalizarea României este abia la început

Postat la 08 octombrie 2014 204 afişări

Jean Francois Fallacher face bilanţul planului cu care a venit la conducerea operatorului în urmă cu trei ani şi jumătate, care a dus la întărirea poziţiei pe piaţă a Orange, ale cărui puncte cheie au fost de la intrarea pe piaţa TV până la investiţiile masive în reţea care îi permit astăzi companiei să ofere net mobil la viteze comparabile sau mai mari decât cele din reţelele fixe. Următorul pas? Digitalizarea României este abia la început, şi suntem pregătiţi să conducem piaţa în această direcţie, afirmă Fallacher.

Business Magazin ediţie tematică - CEO Orange: Digitalizarea României este abia la început

Câteva dintre cele mai importante declaraţii ale CEO-ului Orange România:

     Mergeţi pe stradă, deschideţi ochii şi vedeţi ce se întâmplă în jur. Eu sunt uimit. Uitaţi-vă ce fac oamenii imediat ce au câteva clipe libere: iau telefonul şi se uită la ecran. Personal eu cred că suntem în sectorul potrivit de business şi în segmentul potrivit pentru că văd din ce în ce mai mult o creştere a utilizării pentru serviciile noastre, care este accentuată şi de această tendinţă a gadgeturilor conectate. Personal, eu cred că trăim o revoluţie a societăţii pentru că vedem o schimbare de paradigmă, în care totul se digitalizează, totul devine digital.

     Cred că noi am deschis drumul pe piaţă din acest punct de vedere, investind foarte devreme în tehnologia 4G. Întotdeauna în industria noastră există această întrebare: care este momentul oportun pentru a face o investiţie în 4G? Noi am decis să mergem cu viteza maximă în ce priveşte tehnologia 4G - este un lucru uşor de constatat pentru că avem cea mai mare acoperire pentru 4G din România, cu mult peste cea a competitorilor noştri.

     Piaţa are încă potenţial de creştere din punct de vedere al ratei de utilizare a smartphone-urilor. După estimările noastre, încă sunt între 60 şi 65% dintre români care utilizează un feature phone, un telefon simplu. Iar dacă ne uităm la ce se întâmplă pe pieţele occidentale situaţia este exact cea opusă. În mod evident există loc de creştere aici pentru noi Orange şi pentru piaţă în general să convingă şi mai mulţi români să folosească un smartphone.

     Alt trend pe care îl vedem este digitalizarea societăţii şi aici noi vrem cu adevărat să fim “antrenorul”, ghidul către lumea digitală al clienţilor noştri. Din ce în ce mai mult, oamenii se îndreaptă către lumea digitală, cumpărând / plătind online fără a se mai rezuma doar la a consulta pe net care sunt specificaţiile unui produs.


Proiect susţinut de

Ediţia tematică “Fallacher: Digitalizarea României este abia la început” a revistei Business Magazin este disponibilă, începând cu 13 octombrie 2014, în reţelele Inmedio şi Relay.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
orange,
ceo,
business magazin,
editie tematica
/media-marketing/business-magazin-editie-tematica-ceo-orange-digitalizarea-romaniei-este-abia-la-inceput-13372333
13372333
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.