Bilant la TVR

Postat la 11 iulie 2006 1 afişăre

La un an de mandat, presedintele televiziunii publice, Tudor Giurgiu, isi reformuleaza obiectivele. Printre cele mai importante se numara un canal de stiri - in cel mult cinci ani, potrivit planului anuntat - si un departament de new media prin care TVR vizeaza atragerea segmentului de public tanar, de 12-18 ani in special.

La un an de mandat, presedintele televiziunii publice, Tudor Giurgiu, isi reformuleaza obiectivele. Printre cele mai importante se numara un canal de stiri - in cel mult cinci ani, potrivit planului anuntat - si un departament de new media prin care TVR vizeaza atragerea segmentului de public tanar, de 12-18 ani in special. Giurgiu a mai spus ca in primele cinci luni ale acestui an TVR a atras 7,8 milioane de euro net din publicitate, ceea ce reprezinta o crestere cu 50% fata de aceeasi perioada a anului trecut. El a declinat insa sa comenteze in ce masura acest salt se datoreaza cresterii tarifelor de publicitate.

 

Surse BUSINESS Magazin estimeaza ca tarifele TVR au crescut cu 25-30%, aceasta inflatie fiind principala cauza a cresterii veniturilor din publicitate ale televiziunii publice. Alti factori care ar fi putut contribui la cresterea acestor venituri ar mai fi transmiterea meciurilor din Cupa UEFA, dar si faptul ca European Drinks a devenit un investitor mai activ pe canalele televiziunii publice. Radu Budes, managing director la Splendid Media (regia de vanzari de publicitate a TVR) nu a divulgat veniturile atrase de pe urma meciurilor UEFA, dar a admis ca European Drinks si-a dublat bugetul pentru comunicarea pe televiziunea publica. In 2005, TVR a avut venituri din publicitate de peste 13,3 milioane de euro, conform raportului de activitate al institutiei.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Bilant la TVR
/media-marketing/bilant-la-tvr-1006405
1006405
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.