Tânăra de 31 de ani care vinde unele dintre cele mai căutate bijuterii din România

Postat la 24 ianuarie 2018 1152 afişări

„Nu am avut joburi de scurtă durată pentru că sunt genul de persoană căreia îi place să construiască”, spune Anca Alimănescu, country manager la Pandora.

Tânăra de 31 de ani care vinde unele dintre cele mai căutate bijuterii din România

„Am petrecut suficient timp în fiecare companie pentru care am lucrat, atât pentru a învăţa cât mai multe despre domeniul respectiv, cât şi pentru a putea crea ceva care să-mi poarte amprenta şi care să rămână peste ani.” Ea lucrează în compania Pandora din 2012, ocupând diferite posturi de-a lungul timpului, până la cel de country manager.

Rolul său în cadrul companiei este atât de a crea şi implementa o strategie coerentă, cât şi de a asigura profitabilitatea companiei. „În al doilea rând, rolul meu presupune să lucrez cu o echipă de oameni şi este datoria mea să îi motivez şi să mă asigur că echipa funcţionează cum trebuie pentru a ajunge la rezultatele dorite”, spune ea. Anca Alimănescu gestionează în prezent o echipă de 65 de oameni, dar se aşteaptă ca acest număr să crească odată cu dezvoltarea afacerii. „Anul trecut am reuşit să depăşim cu 20% ţinta alocată în bugetul anual iniţial, 2016 fiind al patrulea an consecutiv în care am avut un astfel de rezultat foarte bun”, subliniază ea.

Despre momentele dificile, managerul firmei Pandora e de părere că într-o companie apar mereu provocări: „Sunt şi momente foarte grele când te simţi ca Atlas, ducând totul în spate, însă e esenţial să nu pierzi direcţia în acele momente. Ele sunt trecătoare, oricât de dificile ar părea, iar dacă reuşeşti să te detaşezi un pic de stresul pe care ţi-l provoacă şi să te uiţi în urmă la ce ai construit, vei putea, cu siguranţă, să te uiţi spre viitor şi să găseşti cea mai bună soluţie pentru a le depăşi”.

Filosofia sa de manager e una simplă: „Să am oameni fericiţi în echipă, să am o echipă fericită care lucrează eficient”. Spune că e genul de om pragmatic care trăieşte în prezent, de aceea nu ştie unde va fi peste 10 ani: „În termeni de business, de exemplu, strategia o fac pe trei ani sau, cel mult, pe cinci ani. Aşa că mai departe de acest orizont de timp mi-e greu să mă gândesc”.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.