Românul care a deschis 45 de magazine noi în 2012

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 23 iulie 2013 4906 afişări

Din decembrie 2011, Cosmin Călugăr este director de expansiune al reţelei Profi, având o experienţă de peste 10 ani în managementul de proprietăţi, dezvoltări de retail, combinată cu practica de antreprenoriat.

Pe vremea studenţiei, împreună cu câţiva prieteni, a făcut o agenţie imobiliară în Cluj, un proiect pe care l-a abandonat la absolvirea studiilor. S-a ocupat o vreme de administrarea unor proprietăţi a unor foşti clienţi, iar în 1999 s-a angajat ca reprezentant de vânzări pentru Nissan. A preluat apoi funcţia de manager zonal de vânzări pentru mărci ca Rover, Land Rover şi BMW, dobândind experienţă în cadrul unei companii conduse cu rigoare germană. S-a întors apoi (2004-2006) iar la domeniul imobiliar, fiind consultant pentru mai mulţi retaileri, între care Kaufland şi Plus Discount. Următorul pas a fost preluarea managementului grupului de firme deţinut de Portico Investments în România, un fond de investiţii din SUA specializat în dezvoltări de proiecte în retail. 

La finalul lui 2011 a schimbat rolul cu cel de angajat al Profi, când a preluat dezvoltarea noului concept de greenfield. De la începutul anului trecut se ocupă de întreaga activitate legată de expansiune. Departamentul pe care îl coordonează cuprinde 18 persoane, dintre care 12-13 lucrează în mentenanţă şi domeniul tehnic. Cu ochiul liber se pot vedea rezultatele departamentului pe care îl coordonează: „Am deschis anul trecut 45 de magazine noi în loc de 35, câte erau planificate la începutul anului", afirmă Cosmin Călugăr, care spune că primeşte „des" oferte de job-uri. Şi se aşteaptă ca în 2013 situaţia să se repete. 

FUNCŢIE director expansiune Profi Rom Food

VÂRSTĂ 37 de ani

ACŢIONARIAT 100% Enterprise Investors

CIFRĂ DE AFACERI 2011 934 mil. lei

ANGAJAŢI peste 4.000


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a opta ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din luna mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 35 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/romanul-care-a-deschis-45-de-magazine-noi-in-2012-11143377
11143377
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: BEST OF. Roşia Montană, o pierdere de aur!

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.