Cele mai puternice femei din România: Oana Barbu, Network One Distribution

Autor: Anca Barbulescu Postat la 03 aprilie 2013 1393 afişări

Oana Barbu a preluat poziţia de director comercial al distribuitorului Network One Distribution (companie cunoscută anterior sub numele de Asesoft Distribution) la jumătatea anului trecut.

CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN ROMÂNIA - EXCLUSIV

În ultimii cinci ani, a lucrat ca director de achiziţii în cadrul aceleiaşi companii, unde a coordonat întreaga activitate legată de produse, branduri şi furnizori, fiind managerul care a pus practic bazele departamentului de achiziţii. Imediat după terminarea Facultăţii de Relaţii Economice Internaţionale din ASE, în 2000, Oana Barbu a ocupat poziţia de asistent al directorului de marketing la Flamingo, apoi a devenit unul dintre cei patru manageri de achiziţii ai companiei, iar ultima funcţie a fost cea de director de marketing. După ce a lucrat timp de şase luni în cadrul reţelei de magazine Tata şi Fiul, s-a mutat la RTC, în cadrul diviziei Proffice unde se ocupa de marketing şi aprovizionare pentru produsele de IT, iar la începutul lui 2005 a preluat întreaga divizie de marketing şi aprovizionare a companiei.

1.  Cât de greu îşi croieşte o femeie drumul în lumea de business?

Cred că acesta este un clişeu, iar limitarea este dată doar de frica de a reuşi. Prejudecăţile nu îşi au locul atunci când vrei să obţii rezultate.

2. Cum v-aţi caracteriza stilul de conducere?

Orientat spre rezultate. Participativ până la un punct dincolo de care, dacă este cazul, devine autoritar.

3. Care sunt calităţile feminine care ajută în business?

Celor care ar menţiona celebra „intuiţie feminină„ le-aş explica despre „flerul masculin„.


Cea mai bogată femeie din România

Cele mai puternice femei din România: Dorothy Constantin, High Fashion Concept (Victoria 46, Day & Night, Petit's, The Code)

Cele mai puternice femei din România: Ioana Lemnaru, Mercedes-Benz România

Cele mai puternice femei din România: Camelia Şucu, Class Living

Cele mai puternice femei din România: Irina Schrotter, Casa de modă Irina Schrotter

Cele mai puternice femei din România: Cristina Bâtlan, Musette


Business Magazin lanseaza cea de-a doua ediţie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. De această data, 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 200 de nume reprezentative, din pozitii-cheie de conducere, precum CEO, CCO, directori generali, economici, antreprenori, consultanti sau Country Manageri. Au reusit sa castige, in timp, admiratia si recunoasterea propriei valori pentru ca apoi sa preia pozitii importante de conducere. Femeile de afaceri din Romania valideaza propriul succes prin cifre de afaceri ce le pozitioneaza pe primele locuri in topuri.

De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent.

Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, femeile antreprenor au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si permanenta dedicare. Câteva dintre numele pe care cititorii Business Magazin le pot regăsi în paginile catalogului sunt: Irina Schrotter, Camelia Sucu, Aneta Bogdan, Carmen Adamescu, Maria Grapini, Rucsandra Hurezeanu, Violeta Ciurel, Amalia Nastase, Cristina Batlan , Irina Socol, Monica Iavorschi, Adina Pascu, Andreea Mihai, Georgeta Serban, dar şi multe altele.

Catalogul este disponibil de pe data de 11 martie în reţelele de distibuţie a presei Inmedio şi Relay la preţul de 35 lei.

Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici

Comandă online catalogul AICI.

Urmărește Business Magazin

/lideri/cele-mai-puternice-femei-din-romania-oana-barbu-network-one-distribution-10709245
10709245
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.