Andrei Cionca, Casa de Insolvenţă Transilvania: Mediul de business românesc nu înţelege fenomenul insolvenţei

Autor: Ana Raduta Postat la 22 mai 2012 1004 afişări

Andrei Cionca este, la numai 35 de ani, fondatorul Casei de Insolvenţă Transilvania. El este unul dintre cei 100 de tineri manageri pe care BUSINESS Magazin îi oferă României în ediţia a şaptea a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP, care va apărea în 28 mai.

BUSINESS Magazin: Care a fost evoluţia carierei dumneavoastră?

Andrei Cionca, Casa de Insolvenţă Transilvania: Am absolvit facultatea de drept Babeş Bolyai din Cluj Napoca în 2000. Imediat după absolvire am părăsit oraşul studiilor şi m-am angajat ca jurist debutant într-o societate de insolvenţă din regiune. În scurt timp am devenit acţionar, după ce am creat aproape de la zero procedurile de lucru în acea firmă. În 2001 m-am întors la Cluj-Napoca pentru a înfiinţa o filială a societăţii. Doi ani mai târziu, în 2003, filiala era deja lider pe piaţa insolvenţei. În 2006, eu şi partenerul meu de la acel moment am decis să mergem pe drumuri separate, aşa că, împreună cu alţi doi asociaţi am fondat la sfârşitul anului 2006 Casa de Insolvenţă Transilvania. Ne propuesesem atunci ca obiectiv să fim lider pe piaţa de insolvenţă din Transilvania (CITR). La numai şase luni de la înfinţare, CITR câştiga cel mai mare proiect de lichidare din România, Tractorul Braşov. Acesta a fost momentul în care CITR a devenit dintr-o afacere locală una cu potenţial de dezvoltare naţională. Motivat de succesul pe care l-am înregistrat în Ardeal şi încrezător că putem face mai mult de atât, am plecat în 2009 la Bucureşti să cucerim "the big city". Iar din 2010 CITR este liderul naţional al pieţei de insolvenţă.

BUSINESS Magazin: Care credeţi că au fost atuurile care v-au ajutat să evoluaţi, tânăr fiind?

Andrei Cionca, Casa de Insolvenţă Transilvania: Multă muncă şi ambiţie, combinate cu voinţa de a reuşi. Iar la baza lor cred că a stat un strop de viziune care m-a ajutat să indic drumul pe care să o luăm.

BUSINESS Magazin: Ce planuri aveţi pentru următorii ani?

Andrei Cionca, Casa de Insolvenţă Transilvania: Vom continua să ne implicăm în educarea mediul de business românesc care, încă, nu înţelege fenomenul insolvenţei în complexitatea lui. Ne vom concentra şi pe dezvoltarea unei divizii de consultanţă în turnaround management. De asemenea, am am lansat déjà discuţii pentru înfiinţarea unui fond de investiţii destinat investiţiilor în distress. Acest proiect este marea provocare a prezentului, despre care sper să vă pot vorbi peste ani ca despre o nouă realizare şi un succes.

Urmărește Business Magazin

/lideri/andrei-cionca-casa-de-insolventa-transilvania-mediul-de-business-romanesc-nu-intelege-fenomenul-insolventei-9655260
9655260
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.