A început să lucreze în call center, iar astăzi este manager de top

Postat la 08 octombrie 2013 8280 afişări

Nadia Homoc lucrează în cadrul Cargus de 11 ani, iar de şase ani este director comercial, având în subordine 21 de oameni. În 2012, firma a crescut cu 10% volumele de expedieri faţă de 2011.

Prima poziţie în cadrul companiei a fost de call center advisor, iar apoi a trecut prin multe etape, cum ar fi key account desk advisor pentru clienţii mari în cadrul departamentului customer service; agent de vânzări, field sales manager şi director comercial.

Povesteşte că a întâlnit în carieră momente pe care nu le-ar numi dificile, „ci mai degrabă provocatoare", iar între acestea menţionează două evenimente importante în care am fost implicată activ. Unul este cumpărarea Cargus de către DHL în 2008, integrarea acesteia cu procesele şi procedurile unei multinaţionale. Un alt moment din acelaşi registru a fost vânzarea Cargus de către DHL unui fond de investiţii cu capital privat, ABRIS, în octombrie 2012. „Ambele au presupus adaptarea la noi standarde şi au contribuit enorm la evoluţia mea profesională, dar şi la cea a companiei."

Despre mirajul antreprenoriatului spune că „m-am gândit de multe ori, dar nu am reuşit încă să experimentez, deşi din cei 11 ani petrecuţi în Cargus, cu excepţia celor patru în care am făcut parte din grupul Deutsche Post DHL, pot spune că am lucrat într-o companie cu un puternic simţ antreprenorial, Cargus fiind o companie 100% românească.„ În acest context, se aşteaptă ca peste zece ani de-acum încolo să aibă şi experienţa antreprenoriatului.

FUNCŢIE director comercial

VÂRSTĂ 37 de ani

ACŢIONARIAT 100% Cargus International

CIFRĂ DE AFACERI 2012 96 mil. lei

CIFRĂ DE AFACERI 2011 93 mil. lei

PROFIT 2012 6,6 mil. lei

PROFIT 2011 6,1 mil. lei

ANGAJAŢI 900


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a opta ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din luna mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 35 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/a-inceput-sa-lucreze-in-call-center-iar-astazi-este-manager-de-top-11476601
11476601
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.