100 TINERI MANAGERI DE TOP - Steluţa Radu, Cora România

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 13 octombrie 2012 722 afişări

Steluţa Radu conduce din toamna anului trecut echipa de achiziţii non-alimentare la reţeaua de hipermarketuri Cora, alcătuită din 30 de oameni.

Lucrează la Cora de şapte ani şi a decis, povesteşte Steluţa Radu, să accepte o poziţie în cadrul companiei din mai multe motive. În primul rând, domeniul de activitate este extrem de dinamic, cu schimbări zilnice şi cu oportunitatea de a introduce inovaţii foarte rapid. Un alt motiv ţine de faptul că fiecare acţiune întreprinsă poate fi urmărită relativ uşor la nivelul rezultatelor, iar cei care dau acest feedback sunt chiar clienţii. Cariera sa în cadrul reţelei a început în primăvara lui 2005, ca manager de raion în cadrul departamentului textile. La câteva luni după deschidere magazinului Cora Lujerului (Bucureşti) a fost numită manager de departament textile şi a fost transferată la magazinul din Pantelimon până în iulie 2009. Au urmat alţi paşi până în toamna anului trecut, când a preluat poziţia de responsabil achiziţii non-alimentare. La Cora nu a fost însă primul său job, lucrând încă din timpul facultăţii pentru o companie de telecomunicaţii, departamentul de servicii clienţi. Cel mai dificil moment din cariera sa a fost anul 2008, când "a trebuit să facem faţă schimbărilor impuse de criza economică globală". Concret, toate departamentele a trebuit să se adapteze la schimbări, "iar asta a presupus orientarea către indicatori de performanţă mult mai fini". În momentul în care vânzările nu mai creşteau în ritmul anilor precedenţi, "a trebuit să găsim soluţii care să corespundă modificării obiceiurilor de consum astfel încât să păstrăm numărul de clienţi şi frecvenţa vizitelor în magazine".

N-a cochetat niciodată cu ideea de a construi o afacere proprie, deoarece "poziţiile ocupate până acum mi-au permis să-mi folosesc din plin spiritul antreprenorial fără a înfrunta birocraţia şi piedicile întâmpinate pe cont propriu". De-a lungul timpului a fost curtată de head-hunteri, dar crede că "pentru a-ţi creşte valoarea profesională şi pentru a face diferenţa, trebuie să construieşti, iar asta implică o anumită stabilitate a locului de muncă". Se vede în acelaşi domeniu, şi peste zece ani, aşteptându-se ca retailul să crească. "Iar preferinţele consumatorilor se vor schimba, astfel încât voi avea oportunităţi de dezvoltare şi performanţă."


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/100-tineri-manageri-de-top-steluta-radu-cora-romania-10202552
10202552
comments powered by Disqus

Aleph Story. De ce sunt mici salariile atât de mici în România?

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.